در حال بارگذاری ...
با اعلام برگزیدگان سی و نهمین جشنواره بین المللی فجر

جایزه برتر موسیقی در دستان هنرمندان هرمزگانی

جایزه برتر موسیقی جشنواره بین المللی فجربه حسین اصیلی مازغی و عبدالرضا سهرابی برای آهنگسازی نمایش «نگاهم به دریاست تا کسی آب را نبرد» به کارگردانی حسن سبحانی اهدا شد

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از هرمزگان، در مراسم پایانی سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر که با حضور جمعی از مسئولان فرهنگی و هنرمندان تئاتر کشور برگزار شد، هرمزگان نیز توانست در بخش موسیقی حائز رتبه‌ شود. 

در این مراسم که با حضور سید مجتبی حسینی معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از هنرمندان تئاتر و مسئولین فرهنگی کشور برگزار شد، جایزه برتر موسیقی جشنواره به حسین اصیلی مازغی و عبدالرضا سهرابی برای آهنگسازی نمایش «نگاهم به دریاست تا کسی آب را نبرد» به کارگردانی حسن سبحانی اهدا شد. 

نمایش« نگاهم به دریاست تا کسی آب را نبرد» به نویسندگی رضا گشتاسب و کارگردانی حسن سبحانی کاری از گروه آنامیس میناب به تهیه کنندگی حوزه هنری استان هرمزگان در تاریخ سیزدهم بهمن ماه در تالار استاد سمندریان به روی صحنه رفت. 

در این نمایش که با موضوع دفاع مقدس تولید شده است ابوالقاسم احدیان، جعفرقاسمی، شیوا قاسمی، رومینا احمدی‌پور، هما برازنده، داوود رمضان زاده و فرشاد اسلامی به ایفای نقش پرداختند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران