در حال بارگذاری ...

راه یابی هنرمندان هرمزگان به جشنواره سراسری تئاتر بچه‌های مسجد

نمایش " به خاطر مروارید " نوشته حسین فدایی حسین و کارگردانی حبیب الله ناصری و باقر رمضان‌زاده از حوزه هنری استان هرمزگان به چهاردهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد راه پیدا کرد

به گزارش تئاتر هرمزگان انوشیروان پیش دار رییس حوزه هنری استان ضمن اعلام این خبر افزود : هیئت بازبینی چهاردهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد متشکل از سید حسین فدایی‌حسین، سید قاسم قوامی، سینا دلشادی در جلسه انتخاب و بازبینی آثار متقاضی این جشنواره، ۱۵ نمایش را برای رقابت در این رویداد هنرهای نمایشی حوزه هنری انتخاب کردند.

پیش دار در ادامه افزود : این نمایش با نگاهی به سوره نور نوشته شده است و بیانگر آسیب های اجتماعی است . نمایش " به خاطر مروارید " داستان چهار دختر جوان است که باتوجه به اتفاقی که برای دوست و همکلاسی شان افتاده است در پی حل این مشکل هستند که هرکدام برای این اتفاق راه حلی را بیان می کنند به طوری که مخاطب را بعنوان قاضی در کنار خود دارند.

وی تصریح نمود : این نمایش با حمایت دفتر تئاتر مردمی بچه های مسجد حوزه هنری هرمزگان تهیه و تولید شده است که سید حسین فدایی حسین به عنوان نویسنده ، باقر رمضان زاده و حبیب الله ناصری به عنوان کارگردان و زلیخا اسمعیل زاده،زهرا عربی،زهره حسین پور و حدیث حسین پور به عنوان بازیگر در آن به ایفای نقش می پردازند .

گفتنی است چهاردهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد به همت مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری ، موسسه فرهنگی هنری سپهر سوره هنر، حوزه هنری استان قزوین و ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد سراسر کشور اواخر آبان ماه ۹۸در شهر قزوین برگزار می‌شود.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران