در حال بارگذاری ...

نمایش خیابانی جنگ تمام عیار در میناب اجرا شد

نمایش خیابانی جنگ تمام عیاربه نویسندگی خالد رحیمی و کارگردانی علی رحیمی شهواری از گروه نمایش انگاره میناب از ۱۷ تا ۲۲ تیرماه درمیناب اجرا شد.

به گزارش تئاترهرمزگان، نمایش خیابانی جنگ تمام عیاربه نویسندگی خالد رحیمی و کارگردانی علی رحیمی شهواری از گروه نمایش انگاره میناب از ۱۷ تا ۲۲ تیرماه درمیناب اجرا شد.

یکی دیگر از سلسله اجراهای خیابانی است که این روزها مردم میناب از آن دیدن میکنند. این نمایش خیابانی به یکی از معضلات اجتماعی که در جامعه رخ میدهد با رویکرد کلاهبرداری در خانواده و سواستفاده زن از مرد یا مرد از زن اشاره میکند .در این میان تعدادی افراد که قصد دارن با دخالت و سرک کشیدن در زندگی خصوصی یک زوج جوان کانون خانواده آنها را خراب کنند ....

خالد رحیمی، سعید محمدی میثم پالورانی، حسن درویشی ،معصومه فیروزی، غزل کرمشاهی ،زینب ترکمانی فرزانه مدنی بازیگرانی هستند ازگروه نمایش انگاره میناب که دراین نمایش بیست وپنج دقیقه ای ایفای نقش میکنند.

با وجود این اجراهای خیابانی این روزها تئاتر برای همه در میناب معناشده بطوریکه اکثر روستاها و محلات از پیر وجوان زن ومرد کودک وبزرگسال از این نمایش ها دیدن کردند که این رسالت هنر تئاتر برای همه است.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران