در حال بارگذاری ...

نمایش «5+1=9» در بندرعباس به صحنه رفت

«۵+۱۹» به نویسندگی جعفرقاسمی و کارگردانی ایوب رحیمی شرکت کننده درجشنواره ملی موج عصر ۲۶ فروردین ماه در تماشاخانه آفتاب بندرعباس به روی صحنه رفت

به گزارش تئاترهرمزگان، نمایش «5+1=9» به نویسندگی جعفرقاسمی و کارگردانی ایوب رحیمی شرکت کننده درجشنواره ملی موج  عصر 26 فروردین ماه در تماشاخانه آفتاب بندرعباس به روی صحنه رفت.

این نمایش با تلاش گروه اجرایی به مدت دو ماه تمرین فشرده آماده اجرا شد.

دراین نمایش جعفرقاسمی، ابوالقاسم احدیان، عبدالله ذاکری، کاظم ذاکری ، الهه زینلی ، اسماعیل صالحی به ایفای نقش می‌پردازند.

«5+1=9 » مشکلات و معضلات اجتماعی خانواده‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهد و به کنکاش آنها می‌پردازد. اتفاق هایی در سه خانواده با سه موقعیت اجتماعی متفاوت رخ می‌دهد که بیننده در چالش این کش و قوص ها کاراکتر ها را همراهی میکند ، زنی که سه فرزند باردار است و خواهان رشد و ترقی آن هاست ولی موقعیت های اجتماعی زندگی‌شان در جامعه چه خواسته و چه ناخواسته مانع  رشد و ترقی آن‌ها میشود .

 




مطالب مرتبط

گفت‌و‌گو با کارگردان حاضر در جشنواره تئاتر منطقه‌ای (پارس):

ایوب رحیمی: جشنواره‌های منطقه‌ای، جانی تازه به تئاتر کشور می‌‌بخشند
گفت‌و‌گو با کارگردان حاضر در جشنواره تئاتر منطقه‌ای (پارس):

ایوب رحیمی: جشنواره‌های منطقه‌ای، جانی تازه به تئاتر کشور می‌‌بخشند

ایوب رحیمی، کارگردان نمایش «دختر ساحل» که در جشنواره تئاتر پارس حضور دارد، بر این باور است که جشنواره‌های منطقه‌ای، میدان‌گاهی ارزشمند برای رقابت و رفاقت هنرمندان هستند که به تئاتر کشور، جانی تازه می‌‌بخشند.

|

نظرات کاربران