در حال بارگذاری ...
حسین کریمی:

جشنواره استانی امسال با کیفیت برگزار خواهد شد

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان هرمزگان گفت: امسال از تمام ظرفیت های موجوددر استان برای بهتر برگزار شدن جشنواره تئاتر استان استفاده می کنیم و جشنواره امسال با کیفیت برگزار خواهد شد.

به گزارش تئاتر هرمزگان،  حسین کریمی گفت: برگزاری جشنواره استانی امسال برعهده اهالی تئاتر  است و انجمن همه تلاش خود را جهت ارتقای سطح کیفی جشنواره و پاسخ به اعتماد اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان در واگذاری مهمترین رویداد نمایشی استان به اهالی تئاترخواهد کرد.

 

کریمی اضافه کرد: با توجه به بضاعت اندک انجمن هنرهای نمایشی استان،جلسات متعددی با مسئولان استان در خصوص فراهم کردن بستر مناسب برپایی جشنواره برگزار شده است که جا دارد در این میان از معاونت محترم سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان، فرمانداری بندرعباس، ریاست محترم سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری و  شورای شهر بندرعباس که بیشترین همکاری را با انجمن داشته اند قدردانی کنم.

 

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان هرمزگان درخصوص فعالیت دبیرخانه و تشکیل کمیته های اجرای جشنواره  اظهار  داشت: دبیرخانه جشنواره در محل انجمن هنرهای نمایشی استان به صورت دو شیفت فعال شده و کمیته های اجرای جشنواره نیز مشخص شده اند که به زودی فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

 

حسین کریمی زمان برگزاری جشنواره را هفته آخر شهریورماه بیان کرد و ادامه داد: در این دوره 25 نمایشنامه به دبیرخانه جشنواره ارسال گردید که به زودی مرحله بازبینی نمایش ها آغاز خواهد شد و پس از راهیابی نمایش های منتخب، بیست و هشتمین جشنواره تئاتر استانی هرمزگان در هفته آخر شهریورماه در بندرعباس برگزار خواهد شد.

 




مطالب مرتبط

پیام رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان هرمزگان به مناسبت روز هنرهای نمایشی

کسانی که قلب‌شان برای تئاتر می‌تپد به ارتقای آن کمک کنند
پیام رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان هرمزگان به مناسبت روز هنرهای نمایشی

کسانی که قلب‌شان برای تئاتر می‌تپد به ارتقای آن کمک کنند

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان هرمزگان در پیامی به مناسبت روز جهانی تئاتر و روز ملی هنرهای نمایشی گفت: روز جهانی تئاتر یادآور قرن‌ها حضور بی‌دریغ و دیالوگ و گفت‌وگوی انسان با جامعه است.

|

نظرات کاربران