در حال بارگذاری ...

تماشاخانه آفتاب تجهیز می‌شود

رییس انجمن هنرهای نمایشی استان هرمزگان گفت: در حال حاضر تماشاخانه آفتاب در دست تعمیر و تجهیز است که طی چند روز آینده در اختیار گروه های نمایشی قرار خواهد گرفت.

به گزارش تئاتر هرمزگان، حسین کریمی گفت: طی سال های اخیر گروه های نمایشی هرمزگان فعال تر و پویا تر شده اند و تماشاخانه آفتاب هم جهت تمرین و هم برای اجرای هنرمندان نمایش مورد استفاده قرار می گیرد که متناسب با مطالبات و  ظرفیت های هنرمندان این حوزه نیست.

کریمی ضمن قدردانی از عضو شورای شهر بخاطر تامین مالی تعمیر و تجهیز تماشاخانه آفتاب گفت: هومن رفیعی عضو شورای شهر بندرعباس همواره حامی هنرمندان بوده و در برنامه های مختلف حمایت های مادی و معنوی اش را از دوستان تئاتری دریغ نکرده است.

رییس انجمن هنرهای نمایشی هرمزگان یاد آور شد: سیستم سرمایشی و همچنین کف پوش  تماشاخانه با مشکلاتی روبرو بود که با مساعدت مهندس رفیعی این مشکلات به زودی مرتفع خواهد شد.

حسین کریمی خاطر نشان کرد: انجمن نمایش همچنان پیگیر مشکلات و کمبودها خواهد بود و امیدواریم با همکاری سایر دستگاه ها، زیر ساخت و سخت افزارهای حوزه نمایش استان را در حد و اندازه هنرمندان ارتقا دهیم.

گفتنی است؛ تماشاخانه آفتاب، تنها مکان تخصصی نمایش در بندرعباس است که محل تمرین و اجرای بیش از 15 گروه فعال تئاتر است.




مطالب مرتبط

پیام رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان هرمزگان به مناسبت روز هنرهای نمایشی

کسانی که قلب‌شان برای تئاتر می‌تپد به ارتقای آن کمک کنند
پیام رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان هرمزگان به مناسبت روز هنرهای نمایشی

کسانی که قلب‌شان برای تئاتر می‌تپد به ارتقای آن کمک کنند

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان هرمزگان در پیامی به مناسبت روز جهانی تئاتر و روز ملی هنرهای نمایشی گفت: روز جهانی تئاتر یادآور قرن‌ها حضور بی‌دریغ و دیالوگ و گفت‌وگوی انسان با جامعه است.

|

نظرات کاربران