در حال بارگذاری ...
رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان هرمزگان:

اعضای شورای نظارت و صدور پروانه نمایش معرفی شدند

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان هرمزگان گفت: پنج تن از کارشناسان حوزه نمایش در استان به عنوان اعضای شورای نظارت و صدور پروانه نمایش معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی انجمن هنرهای نمایشی استان هرمزگان، حسین کریمی اضافه کرد: بر اساس آئین نامه سراسری مرکز هنرهای نمایشی، پنج نفر عضو شورای نظارت و صدور پروانه نمایش هستند که مرکب از اساتید نمایش، پیشکسوتان تئاتر ، بخش تخصصی و اداری و مشاور دینی و مذهبی می باشند.

کریمی یادآور شد: وظیفه اصلی این شورا صدور پروانه نمایش در سطوح مختلف جشنواره ها ،اجرای عموم و نظارت بر فعالیت نمایشی گروه های تئاتری و حمایت همه جانبه از نمایش ها می باشد.

رئیس انجمن هنرهای نمایشی هرمزگان اظهار داشت: اعضای شورای نظارت و صدور پروانه نمایش برای یک دوره دو ساله انتخاب می شوند  و در این دوره نیز  همچون سنوات گذشته سعی شده از کارشناسان جوان، تحصیلکرده و خوش ذوق استفاده شود.

حسین کریمی افزود: رضا کمالی(کارشناسی ارشد ادبیات نمایشی)، مهران محمود زاده دهبارزی (کارشناس ارشد کارگردانی نمایش)، علیرضا داوری (کارشناس کارگردانی نمایش)، مجید سرنی زاده (کارشناس ارشد فلسفه) و حجت الاسلام امین اسماعیلی اعضای جدید شورای نظارت و صدور پروانه تا سال 1397 می باشند.




مطالب مرتبط

پیام رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان هرمزگان به مناسبت روز هنرهای نمایشی

کسانی که قلب‌شان برای تئاتر می‌تپد به ارتقای آن کمک کنند
پیام رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان هرمزگان به مناسبت روز هنرهای نمایشی

کسانی که قلب‌شان برای تئاتر می‌تپد به ارتقای آن کمک کنند

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان هرمزگان در پیامی به مناسبت روز جهانی تئاتر و روز ملی هنرهای نمایشی گفت: روز جهانی تئاتر یادآور قرن‌ها حضور بی‌دریغ و دیالوگ و گفت‌وگوی انسان با جامعه است.

|

اجرای نمایش «چتری برای اسلاف» در بندرعباس

اجرای نمایش «چتری برای اسلاف» در بندرعباس

نمایش «چتری برای اسلاف»، کاری از گروه نمایشی لوار که از ۲ مهر در سالن تماشاخانه آفتاب بندرعباس به صحنه رفته است، تا دوازدهم همین ماه به اجرایش ادامه خواهد داد.

|

نظرات کاربران