در حال بارگذاری ...
برای سومین بار

مثل آب برای شکلات در بندرعباس اجرا می شود

نمایش مثل آب برای شکلات برای سومین بار و با حضور برخی بازیگران جدید از ۲۴ تا ۳۰ تیرماه در فرهنگسرای طوبی بندرعباس به روی صحنه می رود.

به گزارش تئاتر هرمزگان،  این نمایش در سالهای گذشته نیز توسط گروه تی تووک در بندرعباس و تهران به روی صحنه رفته بود که مورد استقبال مردم و دوستداران هنر نمایش واقع شده است.   

 

ابراهیم پشتکوهی کارگردان «مثل آب برای شکلات» در خصوص شکل تازه این اثر گفت: ساختار اصلی هم همان فضای آشپزخانه است که در اجرای جشنواره و اجراهایی که قبلا در بندرعباس داشته ایم، وجود داشته است. برخی از بازیگران نمایش که از شاگردان من بوده اند، تغییر کرده اند که البته بازیگران جدید باز هم از شاگردان من و بازیگران نمایش «آخرین انار دنیا» که در جشنواره سی و چهارم تئاتر فجر اجرا شد، هستند که در کنار بازیگران بزرگ و صاحب‌نام ایفای نقش می‌کنند.


رویا نونهالی، محمد سایبانی، حسین اصیلی، الهام اسکندری، فاطمه جعفری، بهنام پانیزه، سارا شاهی، معصومه آقابیگی، افسانه پرمر، وحید فراهانی و مهسا شکوهی در این نمایش‌ ایفای نقش میکنند.


«مثل آب برای شکلات» که براساس رمان لورا اسکوئیل نویسنده آمریکای جنوبی نوشته شده است توسط ابراهیم پشت‌کوهی بازنویسی شده و مردادماه سال جاری نیز در تماشاخانه ایرانشهر به صحنه می‌رود.

 




نظرات کاربران