در حال بارگذاری ...

«مثل آب برای شکلات» در تهران اجرا می شود

نمایش «مثل آب برای شکلات» نوشته و کارگردانی ابراهیم پشت‌کوهی از گروه تاتر تی تووک بندرعباس در تماشاخانه ایرانشهر به صحنه می‌رود.

به گزارش تئاتر هرمزگان به نقل از روابط عمومی انجمن هنرهای نمایشی استان هرمزگان، «مثل آب برای شکلات» که براساس رمان لورا اسکوئیل نویسنده آمریکای جنوبی نوشته شده است توسط ابراهیم پشت‌کوهی بازنویسی شده و مردادماه سال جاری در تماشاخانه ایرانشهر به صحنه می‌رود.

رویا نونهالی، محمد سایبانی، حسین اصیلی، الهام اسکندری، فاطمه جعفری، بهنام پانیزه، سارا شاهی، معصومه آقابیگی، افسانه پرمر، وحید فراهانی و مهسا شکوهی بازیگران این نمایش‌ هستند.

همچنین بهرنگ عباس‌پور، فرزاد ادهمی، طارق نیک پور موسیقی، حسین اصیلی خواننده،  ابراهیم پشت‌کوهی طراح صحنه و لباس، سیما کهنمویی و سعید عیسایی دستیار کارگردان، مهرانگیز قهرمانی روابط عمومی دیگر اعضای گروه اجرایی‌ هستند.

این اثر در راستای تجربه‌های قبلی این کارگردان در ساخت فضای رئالیسم جادویی و تلفیق فرهنگ جنوب ایران با فرهنگ داستانی نمایشنامه است.

نمایش «آب مثل شکلات» پیش از این اجراهایی در بندرعباس و سی‌ویکمین جشنواره تئاتر فجر داشته و با استقبال از سوی مخاطبان روبه‌رو شده است.




مطالب مرتبط

اجرای نمایش «چتری برای اسلاف» در بندرعباس

اجرای نمایش «چتری برای اسلاف» در بندرعباس

نمایش «چتری برای اسلاف»، کاری از گروه نمایشی لوار که از ۲ مهر در سالن تماشاخانه آفتاب بندرعباس به صحنه رفته است، تا دوازدهم همین ماه به اجرایش ادامه خواهد داد.

|

نظرات کاربران