در حال بارگذاری ...

همایش پیاده روی هنرمندان تئاتر برگزار شد

همایش پیاده روی با حضور ریاست انجمن و جمعی از هنرمندان تئاتر هرمزگان، از ورزشگاه دوراهی ایسینی تا زیارت پنجه علی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی انجمن هنرهای نمایشی استان هرمزگان، اولین همایش پیاده روی اعضای انجمن نمایش و اجرای نمایشنامه خوانی توسط گروه تارس بندرعباس در محوطه قدمگاه پنجه علی در حاشیه برنامه های اردیبهشت تئاتر هرمزگان اجرا شد.

رئیس انجمن هنرهای نمایشی هرمزگان گفت: سه رکن اصلی بازیگر تئاتر حرکت (بدن)،  بیان (صدا) و ذهن(تخیل، تمرکز و تفکر) است که سلامتی جسم از همه مهمتر است.

حسین کریمی اضافه کرد: توجه به سلامتی یکی موضوعات مهمی است که فعالان حوزه نمایش باید آن را جدی بگیرند چرا که خلاقیت در هنر نمایش، از جسم و ذهن سالم سر می زند.

کریمی در خصوص همایش پیاده روی اظهار داشت: هدف از برگزاری همایش پیاده روی توجه به سلامتی هنرمندان، هم گرایی و نزدیکی با اعضای انجمن، آشنایی هنرمندان با طبیعت حومه شهر بندرعباس بود.

گفتنی است: مراسم اردیبهشت تئاتر هرمزگان از تاریخ 16 تا 23 اردیبهشت در سراسر استان، توسط انجمن هنرهای نمایشی و گروه های فعال تئاتر در هرمزگان برگزار می شود.




مطالب مرتبط

پیام رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان هرمزگان به مناسبت روز هنرهای نمایشی

کسانی که قلب‌شان برای تئاتر می‌تپد به ارتقای آن کمک کنند
پیام رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان هرمزگان به مناسبت روز هنرهای نمایشی

کسانی که قلب‌شان برای تئاتر می‌تپد به ارتقای آن کمک کنند

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان هرمزگان در پیامی به مناسبت روز جهانی تئاتر و روز ملی هنرهای نمایشی گفت: روز جهانی تئاتر یادآور قرن‌ها حضور بی‌دریغ و دیالوگ و گفت‌وگوی انسان با جامعه است.

|

نظرات کاربران