در حال بارگذاری ...

اجرای گروه تئاتر لوار در حمام تاریخی گله داری

گروه تئاتر لوار بندرعباس برنامه های مختلفی را در حمام تاریخی گله داری بندرعباس اجرا کرد.

به گزارش روابط عمومی انجمن هنرهای نمایشی استان هرمزگان، گروه تئاتر لوار بندرعباس به سرپرستی حسین رزده در اولین روز از مراسم اردیبهشت تئاتر هرمزگان، برنامه مختلف نمایشی را در حمام تاریخی گله داری بندرعباس اجرا کرد.

برنامه گروه لوار با غزل خوانی توسط ابوذر مرادی آغاز شد و در ادامه یکی از بازیگران زن گروه (نصیبه جمشیدی) بیانیه روز جهانی تئاتر را به دو زبان انگلیسی و فارسی قرائت کرد.

نمایشنامه خوانی "دکمه را بزن بیل" ترجمه نصیبه جمشیدی و با حضور علی شهیدی، مهزیار روشن و حمید واحدی از برنامه های اجرا شده ی این گروه بود.

از دیگر برنامه های اجرا شده توسط گروه لوار می توان به اجرای نمایش  "واکنش درحلقه بن بست" به کارگردانی حمید واحدی و با حضور آرزو دهقانی، معصومه قنبری باغستانی،  مهزیار روشن، حمیدرضا وفاخواه و حمید واحدی و همچنین خوانش داستان ماهی کوچولو و جفتش نوشته ابراهیم گلستان توسط آرزو دهقانی اشاره کرد.

نمایش تک نفره ای با عنوان "بر لبه پرتگاه" نیز توسط خاطره سلیمانی به اجرا در آمد و پایان بخش برنامه های گروه تئاتر لوار، اجرای دو قطعه موسیقی توسط هومن حسین پور بود.

گفتنی است: مراسم اردیبهشت تئاتر هرمزگان از تاریخ 16 تا 23 اردیبهشت در سراسر استان، توسط انجمن هنرهای نمایشی و گروه های فعال تئاتر در هرمزگان برگزار می شود.

 

 




نظرات کاربران