در حال بارگذاری ...

پیشکسوت هرمزگانی در سیزدهمین جشن بازیگر تئاتر تقدیر می شود

در سیزدهمین جشن بازیگر تئاتر، بزرگداشت چهار پیشکسوت این عرصه از نقاط مختلف کشور برگزار می‌شودکه سارا توکلی بازیگر هرمزگانی یکی از آنهاست.

به گزارش روابط عمومی انجمن هنرهای نمایشی استان هرمزگان،  در سیزدهمین جشن بازیگر که روز شنبه 11 اردیبهشت در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر برگزار می‌شود ضمن برپایی مراسم تجلیل از چهار پیشکسوت کشور، برگزیدگان بازیگری تئاتر در سال 94 نیز معرفی خواهند شد.


اسامی نامزدهای بهترین بازیگران زن و مرد تئاتر در یک سال گذشته، امروز در کنفرانس خبری این جشن در محل خانه تئاتر اعلام خواهد شد.
همچنین چهار چهره پیشکسوت تئاتر کشور در مراسم جشن بازیگر که هر سال در ماه اردیبهشت توسط انجمن بازیگران خانه تئاتر برگزار می شود مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.


به گزارش روابط عمومی انجمن بازیگران خانه تئاتر، در این جشن از اکبر زنجانپور و سیروس ابراهیم زاده به عنوان بازیگران پیشکسوت از تهران، ناصر جعفری از بازیگران پیشکسوت استان اردبیل و سارا توکلی از بندر عباس تجلیل خواهد شد.
بر اساس این گزارش یک گروه انتخاب 17 نفره در طول یک سال گذشته تمام نمایش‌های اجرا شده در تالارهای حرفه‌ای شهر تهران را دیده‌اند و پنج چهره برجسته تئاتری براساس آثار منتخب برترین بازیگران سال را برگزیده‌اند. هیأت داوران نتایج آرای نهایی خود را در روز جشن بازیگر اعلام خواهندکرد.


بهزاد فراهانی دبیر سیزدهمین جشن بازیگر است و کارگردانی این مراسم نیز به عهده هوشمند هنرکار خواهد بود.

گفتنی است در مراسم سال گذشته که در تالار وحدت برگزار شد مهین سی سی زاده دیگر بازیگر تئاتر هرمزگان تجلیل شد.  

 




نظرات کاربران