در حال بارگذاری ...
پیام رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان هرمزگان به مناسبت روز هنرهای نمایشی

کسانی که قلب‌شان برای تئاتر می‌تپد به ارتقای آن کمک کنند

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان هرمزگان در پیامی به مناسبت روز جهانی تئاتر و روز ملی هنرهای نمایشی گفت: روز جهانی تئاتر یادآور قرن‌ها حضور بی‌دریغ و دیالوگ و گفت‌وگوی انسان با جامعه است.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از هرمزگان، رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان هرمزگان در پیامی به مناسبت روز جهانی تئاتر و روز ملی هنرهای نمایشی پیامی را منتشر کرد. در متن این پیام آمده است: «روز جهانی تئاتر یادآور قرن‌ها حضور بی‌دریغ و دیالوگ و گفت‌وگوی انسان با جامعه است.

در روزگار پرتلاطم و موج‌های بزرگ، تئاتر همچون صخره‍ای سخت، صیقل خورده و استوار، متواضع و سربلند ایستاده و این دوران را تاب آورده است.

امروز برای خانواده تئاتر آغاز سال جدید و این جمله جادویی است: تو خانواده‌ی منی و من برای اعتلای نام تو می‌کوشم .

 در این روز برای تئاتر هرمزگان سربلندی در سایه دوستی، شکوه در سایه‌ی عشق و اجراهای درخشان در کنار دست‌های گره‌خورده به مهر آرزو می‌کنم؛ چراکه جز اتحاد و همگرایی، رشد و تکامل کامل نمی‌شود و ما با هم قوی‌تر و تاثیرگذارتریم.

از همه کسانی که قلب‌شان برای تئاتر این سامان می‌تپد دعوت می‌کنیم تا با متن‌هایی که تعهد اجتماعی و پیچیدگی‌های روابط انسان معاصر را نشان می‌دهد تماشاگران را شوق زده و مشعوف کنند و به دور از هیاهوهای بسیار برای هیچ به ارتقا تئاتر هرمزگان کمک کنند.»

 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران