در حال بارگذاری ...

«پهلوون کچل» به بندرعباس می‌آید

اجرای نمایش عروسکی و موزیکال «پهلوون کچل» با کارگردانی هانیه هادی‌نژاد، از یکشنبه ۱۶ مهر، درپلاتو آفتاب بندرعباس آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در هرمزگان، نمایش عروسکی و موزیکال «پهلوون کچل» به نویسندگی وکارگردانی هانیه هادی‌نژاد، از ۱۶ تا ۲۲ مهر، در بندرعباس به صحنه خواهد رفت.

هادی زارعی و سینا اعظم پورافشار، دو بازیگر این نمایش هستند و هانیه هادی‌نژاد، سمیه انجمن‌آرا و مائده غریب‌نواز، به عنوان عروسک‌گردان همکاری دارند.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: «حسن کچل به جز تنبلی به چیزی عادت نکرده بود تا اینکه بی‌بی گلنسا تصمیم می‌گیرد او را از خانه بیرون بیندازد. حسن کچل مدام در شرایط مختلف قرار می‌گیرد، تا اینکه تبدیل به پهلوون کچل می‌شود اما...»

دیگرعوامل نمایش «پهلوون کچل» عبارتند از:

دستیار کارگردان: نجمه کریمی/ آهنگساز: علی درویشی/ صدابردار: رضا دیو دل/ مدیر صحنه: رضا طیاری/ نور پرداز: عماد صادقی/ طراح دکور: حامد غظنفری/ طراحی و دوخت لباس: پریوش صادقی/ طراحی و ساخت عروسک: هانیه هادی‌نژاد/ دستیار تدارکات: امیدرضا غظنفری و محمدرضا رحمانیان/ تبلیغات: استودیو آسوو. 

این نمایش از 16 تا 22 مهر، هرشب ساعت 18 درپلاتوآفتاب بندرعباس به صحنه خواهد رفت.




مطالب مرتبط

پیام رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان هرمزگان به مناسبت روز هنرهای نمایشی

کسانی که قلب‌شان برای تئاتر می‌تپد به ارتقای آن کمک کنند
پیام رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان هرمزگان به مناسبت روز هنرهای نمایشی

کسانی که قلب‌شان برای تئاتر می‌تپد به ارتقای آن کمک کنند

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان هرمزگان در پیامی به مناسبت روز جهانی تئاتر و روز ملی هنرهای نمایشی گفت: روز جهانی تئاتر یادآور قرن‌ها حضور بی‌دریغ و دیالوگ و گفت‌وگوی انسان با جامعه است.

|

نظرات کاربران