در حال بارگذاری ...

آیین افتتاحیه هفتمین جشنواره تئاتر کمدی «پند و پنت» میناب

آیین افتتاحیه هفتمین جشنواره تئاترکمدی پندو پنت میناب با حضور انوشیروان پیشدار معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان و اصحاب رسانه و جمعی از هنرمندان و حضور پرشور مردم در سالن آمفی تئاتر شهید بهشتی میناب برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از هرمزگان و به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی میناب ، آیین افتتاحیه هفتمین جشنواره تئاترکمدی پند وپنت میناب روز جمعه ۱6تیرماه  در سالن آمفی تئاتر شهید بهشتی میناب برگزار شد.

انوشیروان پیشدارمعاون هنری اداره کل  فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان  در این آیین با اشاره به اینکه جشنواره پند وپنت  با هدف حمایت از تولید آثار هنری توسط هنرمندان و همچنین شور و نشاط اجتماعی  برگزار می‌شود، گفت: « این جشنواره که تاکنون ۶ دوره آن به همت هنرمندان با انگیزه و پای کار شهرستان میناب برگزار گشته اکنون نیز شاهد برگزاری هفتمین دوره این جشنواره به همت همین هنرمندان می باشیم .  
 پیشدار عنوان کرد : شهرستان میناب را دراستان هرمزگان به عنوان مهد فرهنگ وهنر می شناسند  که هرساله با برگزاری جشنواره های فرهنگی وهنری؛ هنرمندان این شهرستان توانسته اند آثار هنری زیادی خلق و افتخارات ارزشمند برای  استان و بخصوص شهرستان میناب کسب نمایند. که جای بسی افتخار است که هرساله هنرمندان در اینگونه جشنواره ها تمام تلاش خود را می‌کنند تا  به بهترین وجه، آثار فاخری از  خود به نمایش به گذارند . 
پیشدارافزود: هر فرد در کارش هنرمندانه اقدام کند موفق است و پیامبر (ص) هم در کار خود هنرمندانه عمل کردند و قرآن خود یک هنر است.
گفتنی است دراین آیین حکم داوران هفتمین جشنواره تئاتر کمدی پند وپنت اهدا گردید و در این جشنواره  از 16 لغایت 17تیرماه گروه های هنری به اجرا و رقابت می‌پردازند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران