در حال بارگذاری ...

نشست صمیمی نماینده مجلس با جمعی از هنرمندان تئاتر هرمزگان برگزار شد

شب گذشته ۱۱ تیرماه، نشست صمیمی جمعی از هنرمندان تئاتر با دکتر احمدمرادی نماینده مردم هرمزگان درمجلس شورای اسلامی درمحل پلاتوآفتاب بندرعباس برگزارشد.

به گزارش خبرنگارایران تئاتر در هرمزگان، شامگاه دوشنبه 11 تیرماه سال جاری، نشست صمیمی جمعی از هنرمندان تئاتر با دکتر احمدمرادی نماینده مردم هرمزگان درمجلس شورای اسلامی درمحل پلاتوآفتاب بندرعباس برگزارشد.
ایتدادی جلسه حسین کریمی رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان هرمزگان گزارشی از وضعیت زیرساخت تئاتر استان ودغدغه هنرمندان ازکمبود امکانات لازم مطالبی بیان نمود و در ادامه جلسه هنرمندان حاضر در جلسه به بیان دیدگاه ها و نظرات خود پیرامون وضعیت هنرمندان از جمله مشکلات زیر ساختی در بحث فرهنگ و هنر ، وضعیت اقتصادی و معیشتی هنرمندان و هنر دوستان پرداختند و از نمانیده مجلس خواستند مشکلات و مسائل حوزه ی فرهنگ و هنر را به صورت ویژه رصد نماید و به دغدغه ها و مطالبات هنرمندان عنایت بیشتری داشته باشد.

احمد مرادی در این دیدار گفت: «هنرمندان باید با ارائه راه کارهای  مناسب با تعامل و هم افزایی با یکدیگر مشکلات را پیگیری و حل نماییم.»
او اظهار امیدواری کرد : «با ظرفیت های خوبی که در استان وجود و با استفاده ازتوان همه هنرمندان و پیشکسوتان گام موثری دراین راستا برداریم.»


 




نظرات کاربران