در حال بارگذاری ...

ساینا امیری هنرمند هرمزگانی دارفانی را وداع گفت

ساینا امیری هنرمند تئاتر هرمزگان که در حرفه بازیگر و کارگردان تئاتر، طراح لباس، چهره پرداز، فعالیت داشت بر اثر بیماری دارفانی را وداع گفت.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در هرمزگان، ساینا امیری هنرمند هرمزگانی روز گذشته 5 تیرماه براثر بیماری دار فانی را وداع گفت.

ساینا امیری، متولد بیست‌وشش اردیبهشت هزار و سیصد و شصت‌ویک، بندرعباس، بازیگر و کارگردان تئاتر، طراح لباس، چهره‌پرداز، گرافیست، کارشناس ارشد طراحی صنعتی از دانشگاه هنر و معماری تهران، از سال هفتادوپنج فعالیت هنری‌اش را با بازی در آیتم‌های تلویزیونی برای شبکه سوم سیما شروع کرده و بعدازآن به سمت بازی در نمایش‌های رادیویی کشیده شده و درنهایت به تئاتر رو آورده است، از مجموعه کارها و فعالیت‌های بازیگری او می‌توان به نمایش‌های «قاعد»، «کدو قلقله زن»، «بودن یا نبودن»، «ماردارصاد»، «دربست»، «مجلس مارگیری»، «حلزون»، «روز از نو روزی از نو» و «سیندرلا» به نویسندگی و کارگردانی خودش اشاره کرد.

حسین کریمی رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان هرمزگان در پی درگذشت ساینا امیری هنرمند هرمزگان پیام تسلیتی را منتشر کرد.

در متن این پیام آمده است:

  إِنَّا لِلّهِ وَإِنَّـا إِلَیْهِ رَاجِعونَ
خبر درگذشت هنرمند عزیز عرصه تئاتر استان «زنده‌یاد ساینا امیری» موجب تأثر و تألم شد.
بی‌شک نقش‌آفرینی‌های این هنرمند، خوش‌اخلاق و متعهد برای هنردوستان و جامعه هنری استان فراموش نخواهد شد.
بر خود وظیفه میدانم ضمن ابراز همدردی، فقدان آن عزیز سفرکرده را به خانواده محترم و جامعه هنری به‌ویژه هنرمندان و فعالان هنر نمایش استان تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن عزیز رحیل طلب رحمت و مغفرت مسئلت دارم.

باشد که پیش از غروب عمر آدمی قدردان مهربانی هم باشیم.

 

 




نظرات کاربران