در حال بارگذاری ...
پیام رئیس انجمن هنرهای نمایشی هرمزگان به مناسبت روز جهانی تئاتر

پیوند جان طبیعت و جهان بازیگر

حسین کریمی، رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان هرمزگان، روز جهانی تئاتر را پیام‌آور شادی و شیدایی دانست که در آن، جان طبیعت و جهان بازیگر باهم گره خورده است.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در هرمزگان، حسین کریمی، رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان، به مناسبت هفتم فروردین، روز جهانی تئاتر، پیامی را منتشر کرد. 

متن پیام به شرح زیر است: 

«به نام کارگردان هستی
نوروز، رستاخیز روزگار است که نمایشی از تازگی و رویش را در پهنه هستی پیش چشم‌ها به صحنه می‌آورد. به‌پا خاسته‌ایم تا در خانه تکانی تقویم و لحظات، به پیشواز بهار و بهانه‌های نو شدن برویم، شادانه‌ای که در شیدایی و شکوه فروردین، جان جهان را نوازش می‌کند تا تنفس زمین و زمان، جوشش و رویش بگیرد. به جاست شکرگزار تازگی تاریخ باشیم که در واژه نسیم، پنجره‌ها را از برکت، سرشار می‌کند. نوروز، تئاتر تابناک آفرینش است و تلفیق عید ایرانی نوروز و روز جهانی تئاتر، پیام‌آور شادی و شیدایی است که جان طبیعت و جهان بازیگر را باهم گره‌زده است و فرصت تماشاست که این جاودانه عشق بر پهنه هستی را نظاره کنیم و به ستایش و کرنش بایستیم که زنده‌تر از این دو را نخواهیم زیست. نوروزتان از ناز و نیاز سرشار، دل‌تان به یاد آفریدکار، برقرار.»




مطالب مرتبط

پیام رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان هرمزگان به مناسبت روز هنرهای نمایشی

کسانی که قلب‌شان برای تئاتر می‌تپد به ارتقای آن کمک کنند
پیام رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان هرمزگان به مناسبت روز هنرهای نمایشی

کسانی که قلب‌شان برای تئاتر می‌تپد به ارتقای آن کمک کنند

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان هرمزگان در پیامی به مناسبت روز جهانی تئاتر و روز ملی هنرهای نمایشی گفت: روز جهانی تئاتر یادآور قرن‌ها حضور بی‌دریغ و دیالوگ و گفت‌وگوی انسان با جامعه است.

|

نظرات کاربران