در حال بارگذاری ...
مهدی سیم ریز:

هرمزگان میزبان سیزدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی

دبیر هنری سیزدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی از برگزاری رویداد سیزدهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی در استان هرمزگان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان، مهدی سیم ریز عنوان نمود: امسال همزمان با اعلام فراخوان جشنواره تئاتر کودک و نوجوان که مهلت ثبت نام آن تا ابتدای بهمن ماه سال جاری بود به مدت 10 روز تمدید شد که علاقه مندان آثار خود را در وبگاه جشنواره ثبت نمودند.

وی افزود: در مجموع 54 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد و در مورخ 15 بهمن ماه داوری آثار توسط داوران بازیین، شهرام کرمی، محمد علی قویدل فرد و مرتضی اسدی مرام انجام شد که در پایان 10 اثر در دو بخش عروسکی و صحنه ای به سیزدهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی راه یافت.

سیم ریز ادامه داد: امسال غالب آثار راه یافته به جشنواره از هنرمندان مطرح کشور در حوزه تئاتر است و امیدواریم بتوانیم این دوره از جشنواره را با کیفیت مطلوب برگزار نماییم.

گفتنی است: سیزدهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی از 6 الی 10 اسفند ماه با داوری، علی رضایی، سید حسین فدای حسین و مجید قناد در سه سالن فرهنگسرای طوبی، پلاتو آفتاب و تالار شهید آوینی بندرعباس برگزار می شود.

 




نظرات کاربران