در حال بارگذاری ...
با حضور جمعی از اعضا

نشست شورای سیاستگذاری تئاتر هرمزگان باموضوع بازاریابی در تئاتر برگزارشد

جلسه شورای سیاست‌گذاری تئاتر هرمزگان با حضور جعمی از اعضای شورا به ریاست مهدی عطایی دریایی با موضوع بازاریابی درتئاتر، درمحل دفتر انجمن هنرهای نمایش برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از هرمزگان، جلسه شورای سیاست‌گذاری تئاتر هرمزگان با حضور جمعی از اعضای شورا به ریاست مهدی عطایی دریایی، با موضوع بازاریابی در تئاتر، در محل دفتر انجمن هنرهای نمایش برگزار شد

در ابتدای این جلسه حسین کریمی رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان گفت: قصد داریم در برنامه‌های بعدی از دیگر هنرمندانی که برای توسعه تئاتر استان تلاش نمودند قدردانی کنیم.

در ادامه جلسه مهدی عطایی دریایی رییس شورای سیاست‌گذاری تئاتر استان عنوان کرد: بازاریابی تئاتر باید به‌صورت تخصصی و کارشناسی و با نظر هنرمندان و کارگردانان موفق مورد ارزیابی قرار گیرد و نیاز به برسی بیشتر دارد.

 در ادامه حاضرین در جلسه دیدگاه و نقطه نظرات خود را بیان کردند و در پایان مقرر شد با بررسی دقیق به‌صورت کارشناسی در جلسه بعدی مورد برسی قرار گیرد.

از موارد پیشنهاد شده در این نشست می‌توان به این موضوع‌های زیر اشاره کرد: استفاده از تجربیات گروه‌های موفق در امر بازاریابی در تئاتر، راه‌اندازی کمیته بازاریابی با استفاده از نیروهای متخصص، ارزیابی تولیدات نمایشی بر اساس کیفیت جهت اجرای در سالن پلاتو آفتاب و استفاده از ظرفیت فضای مجازی به‌صورت یکپارچه با همکاری تمامی هنرمندان گروه‌های نمایشی هرمزگان.




نظرات کاربران