در حال بارگذاری ...
حسین کریمی رییس انجمن هنرهای نمایشی استان هرمزگان

پیشکسوتان گنجینه‌های تئاتر استان هستند

حسین کریمی رییس انجمن هنرهای نمایشی استان هرمزگان عنوان کرد، وظیفه خودمی دانم از زحمات و تلاش پیشکسوتان عزیز که گنجینه های تئاتر استان هستند قدردانی کنم

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از هرمزگان  ،حسین کریمی رییس انجمن هنرهای نمایشی استان هرمزگان عنوان کرد، وظیفه خودمی دانم از زحمات و تلاش پیشکسوتان عزیز که گنجینه های تئاتر استان هستند قدردانی کنم .
‎وی افزود، از گروههای نمایشی که درسال گذشته با شرایط سخت و تمامی مشکلات تولید نمایش داشتند وباعث حضور چشمگیرتماشاگران و علاقمند درسال گذشته شدند.
‎در شرایطی که در برخی از استان هنوز یک اجرای نمایش نداشتند هنرمندان عزیز هرمزگانی با همت بلند بی وقفه تلاش کردند که چراغ تئاتر روشن بماند و این امر هر انسان اندیشمندی را به تحسین وا می دارد.
‎ به همین خاطر به عنوان مسئول انجمن هنرهای نمایشی هرمزگان بر خود واجب می دانم با قدردانی از این عزیزان، اهمیت و ضرورت تئاتر را در جامعه بار دیگر یادآوری نمایم.
‎وی خاطرنشان کرد،یکی از دغدغه های بنده و اعضا شورای سیاستگذاری تئاتراستان پیگیری وحل مشکلات زیرساختی تئاتر استان هست که انشاالله به کمک هنرمندان عزیز و همت مسئولین نتیجه مطلوب حاصل شود.




نظرات کاربران