در حال بارگذاری ...
در آیین اختتامیه نخستین دوره

برگزیدگان جشنواره تئاتر مونولوگ سیاژن هرمزگان معرفی شدند

نخستین جشنواره تئاتر استانی مونولوگ سیاژن هرمزگان با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از هرمزگان ،مراسم اختتامیه نخستین جشنواره تئاتر استانی مونولوگ سیاژن هرمزگان،در سالن مجتمع شیخ طوسی رودان با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان،سرپرست فرمانداری،شهردار و شورای شهر رودان،دیگر مسئولین استانی و شهرستانی و هنرمندان برگزار شد.

اسماعیل جهانگیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان در مراسم اختتامیه این جشنواره گفت:شما هنرمندان فرمانده‌های جنگ فرهنگی و جهاد تبیین هستید و حوزه فرهنگ و هنر نفوذ بسیاری در موضوع تبیین دارد که باید پیشگام در این امر باشد.
وی بیان کرد:نقش اهالی هنر و رسانه در تحقق این مطالبه کاملا روشن است و فعالان هنری و رسانه‌ای با نگاه فرهنگی دقیق و آگاهی می‌توانند مقابل شایعه سازی و تخریب چهره ایران اسلامی بایستند.
حسین درویشی در مراسم اختتامیه جشنواره مولونوگ سیاژن اظهار کرد:نخستین جشنواره مونولوگ سیاژن با اجرای ۲۰نمایش «زمینی‌ها»،«خاله سوسکه»،«سنگسر»،«شستشوی مغزی»،«سرب داغ»،«یک عالمه حرف نگفته»،«کوله بار تنهایی»،«لور رگو»،«اتانازی»،«لاطائلات»،«پری»،«آی وی اف»،«خرده نان»،«شالوی پریشان»،«پانزده سال آینده»،«توچال»،«مکبث»،«مده آ»،«فصل بی وصل» و «سگ کشی» در دو مکان پلاتو و سالن مجتمع فرهنگی و هنری شیخ طوسی رودان به مدت سه روز برگزار شد.
وی افزود:این جشنواره از ۱۷ اسفندماه شروع شد که سعید موحدی،لیلی رشیدی و محمد عاقبتی داوری این جشنواره را به عهده داشتند.
هیات داوران،بخش آزاد این جشنواره را میلاد آل عبایی با نمایش زمینی‌ها از بستک و مجید بشکال با نمایش مکبث بندرعباس را شایسته تقدیر مشترک اعلام کردند.
با نظر هیات داوران برگزیدگان مشترک بخش آزاد به نسیم عزیزی با نمایش سگ کشی از رودان و مرجان چشم براه با نمایش توچال از قشم اعلام شد.
فاطمه عبدی پور با نمایش کوله بار تنهایی از بندرعباس جایزه برگزیده بخش استعداد نو را از آن خود کرد.
داوران نخستین جشنواره مونولوگ سیاژن مورد تقدیر بخش مکتب سردار را ابوالقاسم احدیان با نمایش سرب داغ از میناب اعلام کردند.
هیات داوران بخش مونولوگ نویسی،نمایشنامه‌های حرف ناتمام علی رحیمی از میناب،یاقوت شکوفه درویش اولادی از حاجی آباد و شالوی پریشان فاطمه جعفری از بندرعباس را بدون الویت شایسته تقدیر این بخش اعلام کردند.




نظرات کاربران