در حال بارگذاری ...

معرفی آثار راه یافته نخستین جشنواره مونولوگ‌نویسی جشنواره سیاژن

هیات انتخاب نخستین جشنواره استانی تئاتر مونولوگ سیاژن ۲۱ اثر را برای حضور در مرحله نهایی این جشنواره انتخاب و معرفی کردند.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در هرمزگان، ه‍یات انتخاب این جشنواره متشکل از؛ علی رضایی، حسن رونده و کورش سلمانی 21 اثر از شهرستان های استان هرمزگان را برای حضور در مرحله نهایی نخستین جشنواره استانی تئاتر مونولوگ سیاژن انتخاب و معرفی کردند.

بر این اساس، ۹ اثر از بندرعباس، ۴ اثر از شهرستان رودان، ۴ اثر از شهرستان میناب، ۳ اثر از جزیره قشم، ۱ اثر از حاجی‌آباد و ۱ اثر از کهنوج، موفق به حضور در مرحله نهایی نخستین جشنواره استانی تئاتر مونولوگ سیاژن شدند.

نکته قابل توجه حضور ۱۵ اثر از بانوان هنرمند هرمزگان در این جشنواره است.

نمایشنامه‌های «شانزده و نوزده دقیقه» و «هزار و سیصد و نود و شش» از غزل لوری، «شالوی پریشان» از فریبا جعفری، «روز چهلم» سیما دهقانی سرگزی، «کوله بار تنهایی» فاطمه عبدی‌پور، «آی وی اف» فریده سلمانی، «در انتظار اسارت» گلسا گلپور و «جومه ویل آشفته در باد» اثر مشترک مرضیه ذاکری و طاهره رحیمی از بندرعباس – «بانوی چارپاره»، اطهر میهن‌دوست، «مادر عزیزم» اطهر میهن دوست، «لاطائلات» زهرا شریفی و «بدون عنوان» زهرا شریفی از شهرستان رودان- «یک عالمه حرف نگفته» خالد رحیمی شهواری، «حرف ناتمام» علی رحیمی شهواری، «سنگسر» و «سرب داغ» جعفر قاسمی از میناب – «توچال» عبدالرسول رنجبر، «روایت اصلی در حاشیه» سارا نظیریان و «یه قناری کوچکی دل باخته بود» هستی اولادی از قشم – «سه بانو (تریلوژی بانوان)» شکوفه درویش‌اولادی – حاجی آباد – «حق سرداری» مهرداد بهزادی از کهنوج به بخش مونولوگ‌نویسی نخستین جشنواره استانی تئاتر مونولوگ سیاژن راه یافتند.

نخستین جشنواره تئاتر مونولوگ سیاژن از ۱۷ اسفندماه جاری در شهرستان رودان برگزار می‌شود‌.




مطالب مرتبط

اجرای نمایش «چتری برای اسلاف» در بندرعباس

اجرای نمایش «چتری برای اسلاف» در بندرعباس

نمایش «چتری برای اسلاف»، کاری از گروه نمایشی لوار که از ۲ مهر در سالن تماشاخانه آفتاب بندرعباس به صحنه رفته است، تا دوازدهم همین ماه به اجرایش ادامه خواهد داد.

|

نظرات کاربران