در حال بارگذاری ...
هملت پشتکوهی رکورد شکنی کرد

استقبال ویژه از «هملت پشت‌کوهی»درهرمزگان

حسین کریمی: نمایش هملت پشتکوهی از ۱۷ دی ماه با احرای ویژه عکاسان و هنرمندان افتتاح شد که مورد استقبال ویژه تماشاگران قرار گرفت به طوری که از روز اول اجرا سالن مملو از تماشاگر بود

 به گزارش خبرنگار ایران تئاتراز هرمزگان رئیس انجمن هنرهای نمایشی هرمزگان عنوان کرد: نمایش هملت پشتکوهی از ۱۷ دی ماه با احرای ویژه عکاسان و هنرمندان افتتاح شد که مورد استقبال ویژه تماشاگران قرار گرفت به طوری که از روز اول اجرا سالن مملو از تماشاگر بود
و در روزهای اخیر فروش خارج از طرفیت و اجرا فوق العاده داشته است. این نمایش که بعد از پاندومی کرونا به. صحنه می آید بعد از نزدیک به سه سال تماشاگران را به سالن تئاتر کشانده و نشان داده که هنر تئاتر هر گاه با اثر فاخر و شاخص که برای مردم ساخته شده باشد روبرو شود مردم هرمزگان از آن استقبال ویژه خواهند کرد.
رییس انجمن نمایش افزود: البته ابراهیم پشتکوهی از مفاخر تئاتر ایران است که همیشه آثارش پر مخاطب بوده است و نمایش 
هملت پشتکوهی را بعد از پنج سال دوری از صحنه تئاتر هرمزگان به اجرا در آورده است. نمایش یادشده نمایشی بسیار گرم و گیراست که تماشاگران زیادی آن را برای دومین بار و سومین بار تماشا کرده اند. پشتکوهی ثابت کرده مخاطب شناس قهاری است و نمایش جدیدش سرفصل تازه ای را در تئاتر ما رقم خواهد زده.
تا امروز بالغ بر هزار و هفتصد و چهل و سه نفر از نمایش
 هملت پشتکوهی دیدن کرده اند.
و به دلیل استقبال تماشاگران اجرای این اثر تا پنج شنبه تمدید شده است و اجرهای آن به بیش از بیست اجرا خواهد رسید که این موضوع در تئاتر هرمزگان بی سابقه است.البته باید اذعان کنم چون اگروه دیگری در نوبت اجراست مجبور به اتمام اجرا شده ایم و گرنه نمایش هملت پشتکوهی همچنان مخاطب دارد .
حسین کریمی در مورد تاثیر مثبت این نمایش بر تئاتر گفت :در حین اجرای اهملت پشتکوهی علاقمندان زیادی برای دوره های بازیگری به دفتر انجمن مراجعه می کنند که این خود گویای تاثیر گذاری نمایش این نمایش است.
حسین کریمی در انتها گفت: از ابراهیم پشت کوهی دعوت می کنم در اولین فرصت دوره دوم اجرایش را در بندرعباس شروع نماید چرا که استقبال از نمایش او استقبال از تئاتر هرمزگان است.
لازم به ذکر است که نمایش هملت پشتکوهی در فروردین م
اه ۱۴۰۱ در مهمترین سالن تئاتر ایران، مجموعه تئاتر شهر به مدت یک ماه به روی صحنه می رود.




مطالب مرتبط

پیام رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان هرمزگان به مناسبت روز هنرهای نمایشی

کسانی که قلب‌شان برای تئاتر می‌تپد به ارتقای آن کمک کنند
پیام رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان هرمزگان به مناسبت روز هنرهای نمایشی

کسانی که قلب‌شان برای تئاتر می‌تپد به ارتقای آن کمک کنند

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان هرمزگان در پیامی به مناسبت روز جهانی تئاتر و روز ملی هنرهای نمایشی گفت: روز جهانی تئاتر یادآور قرن‌ها حضور بی‌دریغ و دیالوگ و گفت‌وگوی انسان با جامعه است.

|

نظرات کاربران