در حال بارگذاری ...
مدیر کل فرهنگ و ارشاد هرمزگان

خبرنگاران پرچمداران مطالبه گری هستند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان در اختتامیه هفتمین جشنواره مطبوعات خلیج فارس:خبرنگاران پرچمداران مطالبه گری در جامعه هستند

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از هرمزگان و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان،رضا کمالی زرکانی ،ضمن تبریک روز خبرنگار به اهالی رسانه و مطبوعات هرمزگان گفت:خبرنگار مطالبه گر ،آگاه تر و حساس تر به مسائل جامعه و دغدغه مندتر است.
وی حضور خبرنگاران در جامعه را ضروری دانست و بیان کرد:خبرنگاران با روشنگری که انجام می دهند باعث می شوند جهان مکان بهتری برای زندگی باشد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان به نقش خبرنگاران در کنترل بیماری کرونا اشاره کرد و گفت:دو سال است که با معضلی بنام کرونا مواجه هستیم و ایثارگری خبرنگاران در اطلاع رسانی ابعاد مختلف این بیماری باعث شده است مردم با آگاهی بیشتری به مقابله با آن بروند.
کمالی در ادامه به مواردی همچون واکسن خبرنگاران،مسکن خبرنگاران ،عضویت خبرنگاران در صندوق هنر و بهره مندی از تسهیلات و مزایای آن اشاره کرد.
گفتنی است :در پایان این مراسم،پس از اعلام آرای داوران ،از برگزیدگان با اهدای لوح سپاس و هدایا با حضور علی رئوفی معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان تقدیر بعمل آمد.




نظرات کاربران