در حال بارگذاری ...
با حضور مسئولان و اهالی فرهنگ و هنر در بهشت زهرا بندرعباس؛

پیکر زنده یاد منصور نعیمی تشییع و به خاک سپرده شد

مراسم تشییع و خاکسپاری زنده یاد منصور نعیمی، هنرمند، پژوهشگر و محقق هرمزگانی با حضور مسئولان و جامعه فرهنگ و هنر در بهشت زهرا بندرعباس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از هرمزگان، مراسم تشییع و تدفین پیکر زنده یاد منصور نعیمی، هنرمند، پژوهشگر و محقق هرمزگانی صبح روز چهارشنبه با حضور مسئولان و جامعه فرهنگ و هنر در بهشت زهرا بندرعباس برگزار شد.

در این مراسم رضا کمالی زرکانی (مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان)، حامد رضوانی (مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس) و پیشکسوتانی چون غلامعلی توسلی، علی امینی، عباس رفیعی و ... در قطعه مفاخر استان هرمزگان برگزار شد.

استاد منصور نعیمی متولد ۲۹ تیرماه ۱۳۲۹ در بندرعباس است، وی در زمینه‌های شعر، قصه، سینما، عکاسی، مطبوعات، پژوهش مکتوب، سازه‌های بومی، آموزش عکاسی و فیلم‌سازی، داوری در چندین جشنواره و مسابقه عکاسی، تألیف کتاب فرهنگ جامع هرمزگان و نزدیک به یک‌صد فیلم مستند به‌صورت سریال برای تلویزیون کار کرده است، همچنین مجموعه‌ای ارزشمند تحت عنوان "روزُنِ رفته" که روزشماری است از وقایع هرمزگان را به چاپ رسانده است.




مطالب مرتبط

اجرای نمایش «چتری برای اسلاف» در بندرعباس

اجرای نمایش «چتری برای اسلاف» در بندرعباس

نمایش «چتری برای اسلاف»، کاری از گروه نمایشی لوار که از ۲ مهر در سالن تماشاخانه آفتاب بندرعباس به صحنه رفته است، تا دوازدهم همین ماه به اجرایش ادامه خواهد داد.

|

نظرات کاربران