در حال بارگذاری ...

اجرای نمایش خیابانی کرونا بس درشهرمیناب

نمایش کرونا بس به طراحی و کارگردانی حبیب اله ناصری تولید گروه نمایشی صدف میناب روز ۲۳بهمن ماه به اجرا در آمد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از هرمزگان، این نمایش که طراحی و کارگردانی آن را حبیب اله ناصری انجام داده است تولید گروه نمایشی صدف میناب است که با بازی سجاد شنبه پور،کیان صابری،حسین زبیری،مهدی صالحی،حسین بهرامی صبح روز 23بهمن ماه به اجرا در آمد.
در این نمایش که کرونا به آن شحصیت داده شده است . کرونا به میان مردم آمده تا به هر طریقی که مصداق آن رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی است آنان را به دام خود بیندازد ودر این بین افرادی هم هستند که  بادردست داشتن پلاکارد های هشداری سعی در اطلاع رسانی کامل مردم دارند که دراین بین افرادی هم که ماسک نزده در شهر درحال تردد هستند رامورد هدف فرا می دهد و....

حبیب اله ناصری افزود از آنجایی که رسالت هنر بویژه هنر نمایش خیابانی آگاهی دادن به مردم در قبال اتفاقاتی که حول محورشان است این نمایش را طراحی ودرشرایط سخت کرونایی که متاسفانه آمار مبتلایان رو به افزایش است به صورت جهادی و باهمراهی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی و شبکه بهداشت ودرمان و انجمن نمایش شهرستان میناب به اجرا در آمد.

این نمایش به دور از تجمع بصورت عبوری در چهارراه ها،بازار و محل های پردد به اجرا در آمد که مورد استقبال و همراهی مردم شهر برای رعایت بیشتر پروتکل های بهداشتی دربرابر کرونا شد.
از طرف گروه اجرایی این نمایش به روح شهدای سلامت تقدیم گردید.




نظرات کاربران