در حال بارگذاری ...
رییس انجمن هنرهای نمایشی استان خبر داد:

برگزاری سی و دومین جشنواره تئاتراستان هرمزگان

سی و دومین جشنواره تئاتر استان هرمزگان با حضور ۶ اثر از ۲۶ تا ۲۹ آبان ماه در پلاتو آفتاب بندرعباس بدون حضور تماشاگر برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از هرمزگان ، رئیس انجمن هنرهای نمایشی هرمزگان گفت: سی و دومین جشنواره تئاتر استان هرمزگان با حضور ۶ اثر از ۲۶ تا ۲۹ آبان ماه در پلاتو آفتاب بندرعباس بدون حضور تماشاگر برگزار می شود.

حسین کریمی افزود: در این دوره از جشنواره تئاتر هرمزگان نمایش‌های نگاهم به دریاست تاکسی آب نبرد به کارگردانیحسن سبحانی مینابی، خفگی ماهی ها در آب شور به کارگردانی رضا جوشعار، رادیکالینگ به کارگردانی رضا آزاد دریایی، نام تمام مردگان یحیاست به کارگردانی کوروش سلمانی دهبارز، پنهان خانه‌ای در بادگیر به کارگردانی علی رحیمی شهواری و آهو برمدارآتش به کارگردانی مسلم جعفری حضور دارند.

وی ادامه داد: سی و دومین جشنواره تئاتر استان هرمزگان را سعید موحدی، ابراهیم پشت کوهی، مهران محمودزاده، مجید سرنی زاده و مجتبی سلیمی داوری می کنند.

کریمی تصریح کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی سی و دومین جشنواره تئاتر هرمزگان بدون حضور تماشاگر در روزهای یاد شده در دو سانس صبح و بعد از ظهر برگزار خواهد شد و علاقه مندان می توانند نمایش ها را به صورت مجازی تماشا کنند.

وی خاطرنشان کرد: این دوره از جشنواره با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان با  همکاری تلویزیون اینترنتی شرجی، شرکت ایرانیان فیلم خلیج فارس ، شرکت سریع سیستم جنوب و عکاسی عسل همراه با ویژه برنامه های جشنواره برای علاقه مندان به نمایش گذاشته می شود.

کریمی گفت: علاقه مندان می توانند این نمایش ها را از صفحات اینستاگرام honarhaye_namayeshi_hormozgan و
TVsharji دنبال کنند
همچنین بلافاصله فیلم اجراها برروی سایت هروتا نیز بارگذاری می شود




نظرات کاربران