در حال بارگذاری ...
از سوی دبیر جشنواره معرفی شدند:

هیات انتخاب سی و دومین جشنواره تئاتراستان هرمزگان

طی حکمی از سوی دبیر سی و دومین جشنواره تئاتر استان هرمزگان، مجیدسرنی زاده،یاسین بهرامی و ساراتوکلی به‌عنوان داوران بازبینی سی و دومین جشنواره تئاتر استانی انتخاب شدند

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر ازهرمزگان ، دبیر سی و دومین جشنواره تئاتر استان هرمزگان اظهار کرد: ۱۰ نمایش از شهرستانهای بندرعباس،میناب، رودان، حاجی آباد، جزیره هرمز متقاضی حضور در سی و دومین جشنواره تئاتر استانی شدند.

حسین کریمی پور از آغاز کار بازبینی آثار رسیده به دبیرخانه این جشنواره خبر داد و افزود: بازبینی نمایش ها از ۵ آبان ماه  انجام خواهد شد و  نتایج نهایی یک روز بعد از بازبینی اعلام و نمایش های انتخاب شده در جشنواره معرفی می شوند.

وی با اشاره به تفکیک شهرستانی نمایش ها متقاضی شرکت در این دوره از جشنواره بیان کرد” ۵  نمایش از شهرستان بندرعباس، ۲ نمایش از میناب، یک نمایش از رودان ، یک نمایش از شهرستان حاجی آباد، یک نمایش ازجزیره هرمز،  برای شرکت در سی و دومین جشنواره تئاتر استانی هرمزگان اعلام آمادگی کردند.

وی عنوان کرد داوران بازبین سی و دومین جشنواره تئاتر استانی به عهده آقایان مجیدسرنی زاده، یاسین بهرامی و سرکارخانم سارا توکلی خواهد بود.

  • مجید سرنی زاده: متولد بندرعباس و عضو گروه تئاتر کارگاه با سابقه فعالیت اجرایی در زمینه بازیگری، نویسندگی، طراحی و کارگردانی که در سال های اخیر پژوهش هایی را در زمینه هنرهای نمایشی در سطح ملی و بین المللی ارائه نموده است.
    سرنی زاده سابقه تدریس در مرکز آموزش فرهنگ و هنر دانشگاه علمی کاربردی، دانشگاه هرمزگان و دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان را دارد.
    وی کاندیدای جایزه پژوهشی استاد ناظر زاده کرمانی بوده و در سال ۱۳۹۵ با گروه تئاتر کارگاه توانسته در میان دوازده گروه منتخب مرکز مطالعات قشقایی تهران قرار بگیرد. ترجمه نمایشنامه مرد زباله ای اثر ویسنی یک و داستان های کوتاه بالکن روبرو و خداحافظی از آثار منتشر شده ادبی وی می باشند. تحصیلات دانشگاهی سرنی زاده در زمینه ریاضیات کاربردی، فلسفه علم و مدیریت می باشد. 
  •  

یاسین بهرامی : متولد ۸/۱۲/ ۱۳۴۶ شهرستان بندرعباس، دارای مدرک تحصیلی کارشناسی تئاتر حرفه ای کاربردی از دانشگاه علمی کاربردی شماره یک اصفهان می باشد ، وی سرپرست گروه هنری تارس بندرعباس است و فعالیت هنری خود در زمینه نویسندگی،کارگردانی و بازیگری را از سال ۱۳۶۱ آغاز نموده است.  از کار های ماندگار و بسیار خوب ایشان در زمینه نویسندگی می توان به نمایشنامه‌های دیر ابوت ، صفر درجه زیر صفر در گرما ، مجبوری بخوابی ، کشفی برای زنده ماندن در حصار بی حس مرده، و بازی در چندین پروژه سینمایی از قبیل ساعت بدون عقربه از حمید لبخنده ،ققنوس پسر و دریا و راه آبی ابریشم  نام برد و همچنین ایشان  مسئول سابق  انجمن هنرهای نمایشی استان و مسئول انجمن نمایش بسیج هنرمندان استان بوده است و در حال حاضر عضو شورای سیاست گذاری انجمن هنرهای نمایشی استان می باشد.

 

  • سارا توکلی:لیسانس بازیگری از دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر خلیج فارس
  • بازیگر نام آشنای تئاتر هرمزگان است، آنهایی که در تئاتر دستی بر این معرکه دارند او را خوب می شناسند.دوری از صحنه برای او ضررهایی به بار آورده که اکنون در حال ترمیم زخم دوری چندین ساله خود از تئاتر است اما او دوباره به این هنر حقیقی پا گذاشته است که بازی او در نمایش موغلی پنا (برداشت از خانه برناردا آلبا اثر لورکا) در نقش موغلی پنا (برناردا) نقطه اوجی در فعالیت بازیگری او محسوب می شود.
  • *آغاز فعالیت تئاتر از اردیبهشت ماه ۱۳۶۸
  • *رتبه اول بازیگری از مسابقات فرهنگی هنری میناب، اردیبهشت ۱۳۶۸
  • *”رتبه اول بازیگری” سومین جشنواره تئاتر استانی، بازیگر نقش گل بانو، نمایش “هجوم” نویسنده علی رضایی، کارگردان داریوش امیدوار، آذرماه ۱۳۷۰
  • *سال ۱۳۷۲، بازیگر نمایش گل جهله، بعلت ممانعت از حضور بازیگر زن در آن دوره از تئاتر میناب، به مدت یک دهه از حضور در صحنه تئاتر به دور ماند.
  • *”رتبه دوم بازیگری” یازدهمین جشنواره تئاتر استانی، نمایش “هلهله در باد”، نویسنده سعید موحدی، کارگردان احمد حبیب زاده، آبان ماه ۱۳۷۸
  • *”رتبه دوم بازیگری” دوازدهمین جشنواره تئاتر استانی، نمایش “با شب دریا موج” ، کارگردان فهیمه آصفری، آبان ماه ۱۳۷۹
  • سال ۱۳۷۹ بازی در نمایشی با حضور پیشکسوتان بازیگری استان هرمزگان از جمله فریدون فاضلی، حسن بلوچی، فریده گرمساری و …
  • *بازیگر نمایش “مکبث زار” نویسنده و کارگردان ابراهیم پشت کوهی، بندرعباس، مسکو، سال ۱۳۸۸
  • *بازیگر نمایش “اعداد در بیابان” نویسنده ابراهیم پشت کوهی، کارگردان حسین کریمی، بیست و سومین جشنواره تئاتر استانی، سال ۱۳۹۰
  • *بازیگر نمایش “مثل آب برای شکلات” در نقش ماما النا، نویسنده و کارگردان ابراهیم پشتکوهی، سال ۱۳۹۱
  • * بازیگر نمایش “کافه بانو” اقتباس از نمایشنامه قوی تر آگوست استریندبرگ، نوامبر ۲۰۱۷ ، وین اتریش
  • *تجلیل بعنوان پیشکسوت تئاتر ایران به نمایندگی از تئاتر هرمزگان در سیزدهمین جشن بازیگر خانه تئاتر، اردیبهشت ماه ۱۳۹۴
  • *بازیگر نمایش “موغلی پنا” در نقش موغلی پنا، نویسنده و کارگردان علیرضا داوری، حضور در سی و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر، بهمن ماه ۱۳۹۶




نظرات کاربران