در حال بارگذاری ...
با اعلام جدول جدول اجراها

جشنواره تئاتر مونولوگ استان هرمزگان برگزار می‌شود

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان هرمزگان از برگزاری جشنواره تئاتر مونولوگ هرمزگان خبر داد این جشنواره در پلاتو آفتاب بندرعباس در دو روز برگزار خواهد شد.

حسین کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایران تئاتر از هرمزگان اظهارکرد: جشنواره تئاتر مونولوگ هرمزگان در روزهای 17 و 18 مردادماه در پلاتو آفتاب بندرعباس با حضور بازیگران و داوران و بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود.

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان هرمزگان افزود: تماشاگران و علاقمندان به این نوع تئاتر می‌توانند آثار را از طریق فضای مجازی دنبال کنند و در صورتی که موفق نشدند به صورت آنلاین این برنامه را ببینند می‌توانند از طریق سایت هروتا(www.horta.ir) و یا از طریق سایت شرجی به نشانی اینترنتی (www.tv.sharji.me) شاهد آثار باشند.

وی تصریح کرد:جشنواره در دو بخش برگزار می‌شود، یک بخش جشنواره متعلق به نمایشنامه نویسی است که 30 اثر به دست ما رسید و در بخش صحنه‌ای هم 29 اثر خود را به جشنواره معرفی کردند.

کریمی گفت: در بخش صحنه‌ای از 29 اثر 13 اثر پذیرفته شد و به بخش نهایی جشنواره راه یافتند و در بخش نمایشنامه نویسی نیز از 30 اثر، 3 اثر به عنوان کار برگزیده انتخاب شده است که در روز اختتامیه معرفی خواهند شد.

وی ادامه داد: اختتامیه این جشنواره روز یکشنبه 19 مردادماه به صورت مجازی برگزار خواهد شد و برگزیدگان معرفی می‌شوند.

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان هرمزگان گفت: روز جمعه 6 اثر و روز شنبه هم 7 اثر در پلاتو آفتاب بندرعباس اجرا خواهند شد و در نهایت برگزیدگان انتخاب خواهند شد.




مطالب مرتبط

اجرای نمایش «چتری برای اسلاف» در بندرعباس

اجرای نمایش «چتری برای اسلاف» در بندرعباس

نمایش «چتری برای اسلاف»، کاری از گروه نمایشی لوار که از ۲ مهر در سالن تماشاخانه آفتاب بندرعباس به صحنه رفته است، تا دوازدهم همین ماه به اجرایش ادامه خواهد داد.

|

نظرات کاربران