در حال بارگذاری ...

کارگاه آموزشی جشنواره تئاترمونولوگ برگزارشد

انجمن هنرهای نمایشی استان هرمزگان بارعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی با تعدادمحدود کارگاه آموزشی ویژه چهارمین جشنواره تئاتر مونولوگ را به صورت حضوری برگزار نمود.

به گزارش تئاتر هرمزگان، درجهت تقویت نیروهای جوان وکشف استعدادهای نو ظهور بازیگری، انجمن هنرهای نمایشی استان هرمزگان بارعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی با تعدادمحدود کارگاه آموزشی ویژه چهارمین جشنواره تئاتر مونولوگ را به صورت حضوری برگزار نمود.

با توجه به این که اکثر مراکز فرهنگی و هنری در سطح کشور به علت شرایط پیش آمده ی ویروس کرونا تعطیل می باشد این کارگاه آموزشی با رضایت هنرجویان مواجه شد. در کنار رویکرد آموزشی این برنامه هنری سنگ محکی بود برای انجمن هنرهای نمایشی استان جهت آماده سازی برای آینده، و امکان ایجاد شرایط بازگشایی مراکز هنری بخصوص کارگاهای آموزشی و دیگر رویدادهای تئاتری درآینده نزدیک، که با موفقعیت وسربلندی گامهای ابتدایی با این کارگاه اموزشی برداشته شد.

“با توکل به خدا وبا مدد نیروهای متخصص و مجرب انجمن چنانچه شرایط ایمنی استان طبق گزارشات ستاد کرونا از وضعیت زرد به سفید تغییر یابد آمادگی برگزاری چهارمین جشنواره مونولوگ با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی به صورت حضوری وجود خواهد داشت.




نظرات کاربران