در حال بارگذاری ...
کاری از گروه میم سیرجان

نمایش « مثل میمون» در بندرعباس روی صحنه رفت

نخستین نمایش مشترک گروه‌های هنری کرمان و هرمزگان با عنوان تئاتر«مثل میمون» به نویسندگی و کارگردانی ابراهیم اسدی از ۳۰ مهرماه تا سوم آبان ماه سالجاری در بندرعباس به روی صحنه رفت.

به گزارش تئاتر هرمزگان، ابراهیم اسدی در گفتوگو با تئاترهرمزگان گفت: صابر سلطان احمدی‏، آیدا دولت آبادی، مرتضی مطلق، محمود موذنی، فرشته گلستانه، حسام نورمندی، محمدرضا موسوی، شهرزاد پژمان و یسنا مطلق هم بازیگران این نمایش هستند. 

او در مورد ژانر این نمایش اظهار کرد: این یک کار کمدی وحشت است و موضوع آن درباره‌ی چند آدم است که به واسطه‌ی اشتباهاتی که انجام می‌دهند درگیر ماجرای عجیب و غریب می‌شوند و کم‌کم در موقعیت‌های مختلف همدیگر را پیدا می‌کنند و درصدد برطرف کردن این مشکلات هستند. در حین نمایش مخاطب با شخصیت درونی و زندگی که افراد در گذشته داشتند آشنا می‌شود.

اسدی با تقدیر از انجمن نمایش استان هرمزگان، افزود: این گام نخست در جهت تبادل هنری هنرمندان دو استان همجوار است که دارای مشترکات بسیار در تاریخ، فرهنگ، آداب و رسوم هستند و امیدواریم در آینده نزدیک شاهد حضور گروه های مختلف از هر دو استان برای اجرای عموم نمایش باشیم.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران