در حال بارگذاری ...
رییس انجمن هنرهای نمایشی استان هرمزگان

هنرمندان آمادگی آن را دارند تا در زمینه ها و موضوعات مختلف همکاری کنند

با حضوراعضای هئیت رئیسه انجمن و شورای راهبردی تئاتر استان جلسه ایی با اعضاء شورای شهربندرعباس درمحل سالن جلسات شورای شهربرگزارگردید.

به گزارش تئاتر هرمزگان، جلسه‌ای با حضوراعضای هئیت رئیسه انجمن و شورای راهبردی تئاتر استان و اعضاء شورای شهربندرعباس درمحل سالن جلسات شورای شهربرگزارگردید.

حسین کریمی رئیس انجمن هنرهای نمایشی دراین جلسه گزارشی از فعالیت انجمن های هنرهای نمایشی استان ارائه نمودو درادامه عنوان کرد گروه های نمایشی تئاتر استان به صورت مستمردرطول سال تولید نمایش دارند به طوری که سالن های تئاتر پاسخگو نمی باشند ویکی از مشکلات و دغدغه هنرمندان نبودن فضای کافی جهت تمرین و اجرا است. واز طرفی شهرداری اقدامات خوبی در راستای ساخت فرهنگسرا ها انجام داده ، اما این فرهنگسرها بدون گرفتن مشاوره و نگاه تخصصی که درچه زمینه ایی کاربرد دارند و همه مشابه هم ساخت شده . وی افزود هنرمندان آمادگی آن را دارند در زمینه های مختلف چه در بحث زیر ساخت و چه درجهت تولیدات نمایشی با موضوعات مختلف همکاری نمایند.

حسین کریمی خواستار معرفی دو هنرمند به عنوان مشاوره هنری در شورا شد .و درادامه اعضاء شورای راهبردی انجمن نقطه نظرات خود برای همکاری دو طرف درجهت حل و رفع مشکلات به گفتگو پرداختن. و درادامه جلسه جناب آقای دانش ضمن تشکر از هنرمندان تئاتر استان که با نگاه هنرمندانه به موضوعات مختلف توجه دارند  عنوان کرد :بنده ودیگر همکاران همیشه جهت دیدن نمایش در سالن حضور داشتیم و ازکارهای خوب هنرمندان لذت بردیم . وی اشاره کرد نیازی نیست من در وصف هنرنمایش سخن بگوئیم چراکه تاثیرگذارترین زبان، زبان هنر بخصوص هنرنمایش هست .و بنده و همکاران با افتخار از ظرفیت هنرمندان استفاده می کنیم و درجهت پیشبرد برنامه ها از هنرمندان جهت حضور در صحن علنی شورا دعوت می کنیم و دیگر اعضاء شورا نیز دراین رابطه مواردی عنوان نمودن.




نظرات کاربران