در حال بارگذاری ...
مدیر عامل انجمن هنر های نمایشی در اختتامیه سی و دومین جشنواره تئاتر استان هرمزگان:

هرمزگان الگوی خوبی برای برگزاری جشنواره های استانی است

آیین اختتامیه سی دومین جشنواره تئاتر استانی با رعایت پروتکل های بهداشتی با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان؛ مدیرعامل انجمن هنر های نمایشی بصورت آنلاین از طریق فضای مجازی درمحل پلاتو آفتاب بندرعباس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از هرمزگان ؛ مدیرکل فر هنگ و ارشاد اسلامی ضمن قدردانی از هنرمندانی که دراین شرایط سخت با رعایت پروتکل های بهداشتی وبرای تشویق مردم به درخانه ماندن به اجرای نمایش پرداختند گفت؛ شاید زمان آن رسیده است که نوع نگرش کارگردان و بازیگران به اجراهای نمایشی متفاوت شود؛ کرونا شرایط را برای اهالی هنر سخت و پبچیده کرده است ولی در دل این پیچیدگی ها این خلاقیت است که هنرمند به مدد آن میتواند به کشف های تازه ای در این حوزه برسد و امروز شاهد یکی از آن خلاقیت ها در برگزاری جشنواره تئاتر استان هرمزگان هستیم.

مدیر عامل انجمن هنر های نمایشی نیز در این مراسم، ضمن تبریک به تمامی تئاتر کشور برای آغاز اولین جشنواره تئاتر استانی کشور از سواحل خلیج فارس، استان هرمزگان را  الگوی مناسبی در برگزاری جشنواره‌های استانی دانست که با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی و هم‌زمان به صورت آنلاین و یک سوم ظرفیت سالن  برنامه ریزی شد.

وی افزود استان‌های دیگر نیز می توانند بعد از تعطیلات دو هفته ای اعلامی از سوی هیات دولت و ستاد کرونا تمرینات و برنامه های خود را از سر گیرند.

بصیرت تصریح کرد: این جشنواره در این دوره نشان داد تعامل انجمن هنر های نمایشی با ادارات کل  فرهنگ و ارشاد اسلامی، شهرداریها، صدا و سیما و دیکر بخش ها ،سازمانها و نهاد ها چه تاثیر موثری در پیشرفت امور اجرایی و جذب حمایت های مادی و معنوی می گذارد.

وی  افزود: اداره کل هنر های نمایشی و انجمن هنر های نمایشی کشور حمایت های خود را ادامه خواهد داد و در آینده ای نزدیک تسهیلات ویژه‌ای نیز در نظرگرفته می‌شود..

در آیین اختتامیه سی و دومین جشنواره تئاتر هرمزگان  حسین کریمی رییس انجمن هنرهای نمایشی هرمزگان و همچنین رضا بصیرت مدیر عامل مرکز هنرهای نمایشی ایران در صحبت های جداگانه ای به تقدیر از هنرمندان نمایش استان پرداختند.




مطالب مرتبط

پیام رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان هرمزگان به مناسبت روز هنرهای نمایشی

کسانی که قلب‌شان برای تئاتر می‌تپد به ارتقای آن کمک کنند
پیام رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان هرمزگان به مناسبت روز هنرهای نمایشی

کسانی که قلب‌شان برای تئاتر می‌تپد به ارتقای آن کمک کنند

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان هرمزگان در پیامی به مناسبت روز جهانی تئاتر و روز ملی هنرهای نمایشی گفت: روز جهانی تئاتر یادآور قرن‌ها حضور بی‌دریغ و دیالوگ و گفت‌وگوی انسان با جامعه است.

|

نظرات کاربران