در حال بارگذاری ...
حسین کریمی خبر داد:

جشنواره «جشنخونه» به منازل هرمزگانی‌ها رفت

رئیس انجمن هنرهای نمایشی هرمزگان از برگزاری جشنواره فرهنگی هنری"جشنخونه" با همکاری ستاد مدیریت بیماری کرونا ومدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان در راستای ایجاد نشاط و شادابی در جامعه خبرداد

به گزارش ایران تئاتر از هرمزگان، حسین کریمی رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان  عنوان کرد:با توجه به شیوع بیماری کرونا و با هدف ایجاد نشاط و شادابی در جامعه و تشویق ماندن مردم در خانه اقدام به برگزاری جشنواره ای به نام جشنخونه ، با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی  ،سایت شرجی و انجمن موسیقی استان از تاریخ ۱۴ فروردین لغایت ۲۹ فروردین در محل تالار شهید آوینی بندرعباس برگزار می‌شود.

این برنامه به صورت زنده از طریق تلویزیون اینترنتی شرجی هر روز از ساعت ۱۹ الی ۲۱ با حضور هنرمندان استاند در بخش کودک ، استنداب و اجرای کنسرت توسط هنرمندان انجمن موسیقی اجرا میشود.

وی افزود: این برنامه با رعایت تمام نکات بهداشتی اجرا می‌شود و در پایان از همه دست‌اندرکاران و عزیزان که باعث برگزاری این برنامه شدن تقدیر و تشکر کرد.




مطالب مرتبط

پیام رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان هرمزگان به مناسبت روز هنرهای نمایشی

کسانی که قلب‌شان برای تئاتر می‌تپد به ارتقای آن کمک کنند
پیام رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان هرمزگان به مناسبت روز هنرهای نمایشی

کسانی که قلب‌شان برای تئاتر می‌تپد به ارتقای آن کمک کنند

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان هرمزگان در پیامی به مناسبت روز جهانی تئاتر و روز ملی هنرهای نمایشی گفت: روز جهانی تئاتر یادآور قرن‌ها حضور بی‌دریغ و دیالوگ و گفت‌وگوی انسان با جامعه است.

|

نظرات کاربران