در حال بارگذاری ...
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان:

خوشحالیم جشنواره تئاتر رضوی به هرمزگان بازگشت

اختتامیه سیزدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی با حضور پنج استان و ۱۰ اثر در فرهنگسرای طوبی بندرعباس برگزار شد.

به گزارش ایران تئاتر، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان، ظهر سه شنبه 9 اسفند اختتامیه جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان و  نمایش عروسکی رضوی در سالن فرهنگسرای طوبی بندرعباس با حضور گروه های نمایشی، مدعوین، مسئولین و مهمانان برگزار شد.

اسمعیل جهانگیری مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان در این مراسم با تاکید بر به حضور پرشور مردم در جشنواره گفت: «آنچه در این چهار روز شاهد بودیم نمایش وحدت و همدلی تمامی مسئولین و همکاران بود. با همت همکاران اداری، مسئولان سطح استان و حضور پرشور هنرمندان سیزدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی با حضور پرشور مردم و کودکان و نوجوانان استان برگزار شد.»

او با اشاره به افتتاحیه فرهنگسرای طوبی پس از سه سال تعطیلی، گفت: «اینجا را به شکل یک انباری و خرابه تحویل گرفتیم و خوشحالیم که امروز با نام علی بن موسی الرضا (ع) این مجموعه با همراهی جوانان مستعد و حرفه ای در حوزه فرهنگ و هنر استان، جشنواره ای با نام امام رضا (ع) افتتاح شد.»

جهانگیری حضور  دانش آموزان در حوزه دانش آموزی و آموزش و پرورش را بسیار پرشور دانست و افزود: «این حضور ما را برآن داشت تا بیشتر به تئاتر عروسکی بپردازیم به خصوص که این بخش از تئاتر مورد ظلم واقع شده است.»

او در ادامه گفت: «این جشنواره را پس سه سال وقفه و تعطیلی و یک دوره برگزاری در خارج از استان دوباره به هرمزگان برگردانیم. این جشنواره متعلق به مردم هرمزگان بود و باید به ما بر می گشت. این جشنواره دوباره امسال رونق بخش استان  ما شد و با امید خدا در سال های آینده پر بار تر این مسیر را ادامه خواهیم داد.»

سیزدهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی پس از پنج سال وقفه از 6 تا 9 اسفندماه 1401 در سه سالن تماشاخانه آفتاب؛ تالار شهید آوینی و فرهنگسرای طوبی و همزمان افتتاح مجدد فرهنگسرای طوبی پس از دو سال تعطیلی برگزار شد.




نظرات کاربران