در حال بارگذاری ...
دیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان خبرداد:

آماده سازی سالن ها برای جشنواره تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان از آماده سازی سالن های نمایش برای سیزدهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی در بندرعباس خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان، اسمعیل جهانگیری مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان با اعلام این خبر گفت: امسال با تلاش و پیگیری همکاران و حمایت دستگاه های اجرایی توانستیم در مدت کوتاه نواقص سالن های نمایش را جهت برگزاری این رویداد مهم آماده نماییم.

وی افزود: هر سه سالن نمایش آماده اجرای برنامه های جشنواره می باشد و امیدواریم بتوانیم جشنواره ای در شان استان و هنرمندان و مردم هنر دوست استان برگزار نماییم.

اسماعیلی گفت: با هماهنگی صورت گرفته با اداره کل آموزش و پرورش بنا داریم از ظرفیت دانش آموزان جهت تماشای نمایش های این دوره از جشنواره استفاده نماییم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان از تمامی دستگاه های اجرایی که در برگزاری این جشنواره زحمات زیادی را متحمل شدند تشکر و قدردانی نمود و بیان کرد: این جشنواره با نام امام رضا (ع) است و هر کسی خدمتی برای این جشنواره کرده است از اجر آن بی نصیب نخواهد ماند.

گفتنی است: سیزدهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی از 6 الی 10 اسفند ماه با داوری، علی رضایی، سید حسین فدای حسین و مجید قناد در سه سالن فرهنگسرای طوبی، پلاتو آفتاب و تالار شهید آوینی بندرعباس برگزار می شود.




نظرات کاربران