در حال بارگذاری ...
از سوی هیات انتخاب معرفی شد

آثار راه یافته به بخش مسابقه جشنواره سیاژن رودان

هیات انتخاب نخستین جشنواره استانی مونولوگ سیاژن تعداد ۲۰ اثر به بخش مسابقه جشنواره مونولوگ سیاژن معرفی کردند

به گزارش ایران تئاتر نخستین جشنواره سیاژن؛ از ۲۰ اثر راه یافته به جشنواره ۱۰ اثر از بندرعباس، ۵ اثر از رودان، ۳ اثر از میناب، ۱ اثر از بستک و یک اثر از جزیره قشم به بخش مسابقه جشنواره راه یافتند.

هیئت انتخاب متشکل از قدرت صامت پناه، حسن سبحانی، مصیب داوری و کاظم قنبری: ارسال ۵۰ اثر به جشنوارهاستانی مونولوگ سیاژن نشان از همت؛ پویایی و تفکر درست هنرمندان تئاتر استان هرمزگان برای شکوفایی و ارتباطی عمیق با مخاطبی دارد که در دو سال گذشته با زحمات زیاد این هنر فاخر را با تمام شرایط بدش زنده نگه داشته داشت.

ملاک و سنجش آثار انتخابی که بر پایه ی فراخوان؛ درک عمیق؛ اصولی و شناخت هنرمندان متقاضی بود می تواند فصلی درخشان را در عرصه بازیگری استان هرمزگان رقم بزند.

ضمن تقدیر از دبیر محترم جشنواره حسین درویشی پایه گذار این رویداد مهم استانی و تمام هنرمندان متقاضی شرکت در جشنواره؛ هیات انتخاب با بررسی تمام آثار به صورت حضوری و هم چنین ارزیابی آثار به صورت فیلم و غیر حضوری؛ بیست اثر را به صورت مستقیم و بدون اولویت و شش اثر را به صورت مشروط به دبیرخانه جشنواره معرفی می کند.

 




مطالب مرتبط

«پهلوون کچل» به بندرعباس می‌آید

«پهلوون کچل» به بندرعباس می‌آید

اجرای نمایش عروسکی و موزیکال «پهلوون کچل» با کارگردانی هانیه هادی‌نژاد، از یکشنبه ۱۶ مهر، درپلاتو آفتاب بندرعباس آغاز خواهد شد.

|

به بهانه اجرای نمایش «چتری برای اسلاف» در بندرعباس

ظهور کارگردان‌های جوان با اندیشه‌های تازه در تئاتر هرمزگان
به بهانه اجرای نمایش «چتری برای اسلاف» در بندرعباس

ظهور کارگردان‌های جوان با اندیشه‌های تازه در تئاتر هرمزگان

نسیبه جمشیدی شاهرودی: ظهور کارگردان‌های جوان با اندیشه‌های تازه در تئاتر هرمزگان، نیازی غیرقابل انکار است و این روزها تنها پلاتوی پویای شهر بندرعباس میزبان نمایش «چتری برای اسلاف» به نویسندگی و ...

|

اجرای نمایش «چتری برای اسلاف» در بندرعباس

اجرای نمایش «چتری برای اسلاف» در بندرعباس

نمایش «چتری برای اسلاف»، کاری از گروه نمایشی لوار که از ۲ مهر در سالن تماشاخانه آفتاب بندرعباس به صحنه رفته است، تا دوازدهم همین ماه به اجرایش ادامه خواهد داد.

|

نظرات کاربران