در حال بارگذاری ...
کاری از گروه نشان پارسیان

نمایش «جزر و مد» به روی صحنه رفت

نمایش« جزر و مد» کاری از گروه هنری نشان با همکاری کانون شهید تندگویان در راستای استعداد یابی دانش آموزی به مدت ۵ شب از تاریخ ۲۵ تا ۲۹ آذر ماه به روی صحنه رفت ،

به گزارش تئاتر هرمزگان، اجرای نمایش« جزر و مد» به نویسندگی و کارگردانی ناصر دلدار کاری از گروه هنری نشان با همکاری کانون شهید تندگویان در راستای استعداد یابی دانش آموزی به مدت ۵ شب از تاریخ ۲۵ تا ۲۹آذر ماه به روی صحنه رفت .

ناصردلدار درگفت و گویی اظهار کرد: این نمایش در سالن تند گویان اجرا رفت علتشم سیل و ورود آب به سالن آمفی تئاتر کوثر بود که ما مجبور شدیم با امکانات جزیی اجرا کنیم ،  بازیگران این اثر ۵ دانش آموز ، بهنوش طالعی ، مریم فرخ منش ، مریم موحدی نیا ، پارمیدا شریفی و مبینا برزو بوده اند که رقیه زاهدی مقدم از تیم بزرگسالان نشان به این گروه برای ایفای نقش اضافه شد. نورپردازی کار به همراه امور رایانه را بهنام دلدار انجام داده است .

گفتنی است این کار یکی از کارهای گروه هنری نشان محسوب میشود که با هدف احیای آیین و سنت های پارسیان و همچنین دغدغه های زیست محیطی نویسنده خلق شده و توانسته در بین مخاطبینش بازخورد مثبتی داشته باشد .




نظرات کاربران