در حال بارگذاری ...

جلسه هماهنگى جشنواره تئاتر استان با فرماندار بندرلنگه

جلسه هماهنگى سی و مین جشنواره تئاتر استان هرمزگان با فرماندار شهرستان بندرلنگه در خصوص میزبانى این شهرستان از جشنواره در محل دفتر فرماندار برگزار شد.

به گزارش تئاتر هرمزگان در این جلسه که با حضور سعید موحدى (معاون فرهنگى اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامى استان)، غلامرضا آباد (فرماندار بندرلنگه)، حسین کریمی (رئیس انجمن هنرهاى نمایشى استان)، حسین محسنى (مدیر اداره فرهنگ و ارشاد بندرلنگه)، مصیب داورى (رئیس امور هنرى اداره کل فرهنگ و ارشاد بندرلنگه) برگزار شد در خصوص میزبانى بندرلنگه و علاقه مسئولان این شهرستان به برگزارى این رویداد هنرى گفتگو شد.

 

سعید موحدى اظهار داشت: سیاست اداره کل فرهنگ و ارشاد استان ایجاد بسترهاى فرهنگى در همه نقاط استان است، به‌طوری‌که تمرکز رویدادهاى مهم هنرى همچون جشنواره تئاتر، تنها در مرکز استان نباشد، به همین دلیل از شهرستان‌هایی که شرایط میزبانى رویدادهاى هنرى را داشته باشند حمایت می‌کنیم.

 

حسین کریمى با تاکید بر توسعه تئاتر به‌صورت متوازن در سراسر استان گفت: تئاتر هنر فراگیری است که می‌تواند قالب‌های دیگر هنری را در خود جای دهد، ازاین‌رو فعالیت‌های گروه‌های نمایشی در هر منطقه باعث رشد سایر رشته‌های هنری خواهد شد.

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان یادآور شد: ما ظرفیت‌های بسیار خوبی در شهرستان‌ها داریم، ظرفیت‌هایی که اگر شرایط مناسبی فراهم شود می‌توانند خود را در سطح ملی و حتی بین‌المللی مطرح کنند.

فرماندار شهرستان بندرلنگه با ابراز خرسندی خواستار تعامل بیشتر با حوزه فرهنگ و هنر استان شد و تصریح کرد: بنده باافتخار از برنامه‌های فرهنگی استقبال می‌کنم خصوصا از رویدادهای مهم هنری همچون جشنواره تئاتر استان که خواستگاه ملی دارند و می‌تواند شرایط حضور هنرمندان را در جشنواره تئاتر فجر فراهم کند.

 

غلامرضا آباد اضافه کرد: ما و تمام دستگاه‌های اجرای شهرستان بندرلنگه آمادگی میزبانی سی و مین جشنواره تئاتر استان هرمزگان را داریم و همه تلاش خود را به کار می‌بندیم تا این جشنواره به بهترین شکل ممکن و کیفیت مطلوب برگزار شود.

 

گفتنی است، سی و مین جشنواره تئاتر استان هرمزگان آبان 97 برگزار خواهد شد.




نظرات کاربران