در حال بارگذاری ...
آثار برتر جشنواره ملی موج معرفی شدند

مراسم اختتامیه جشنواره ملی موج ومعرفی آثاربرگزیده جشنواره

مراسم اختتامیه جشنواره ملی موج ومعرفی آثاربرگزیده جشنواره عصردیرروزدوشنبه ۲۸ فروردین باحضورمئسولین وهنرمندان درتالارشهیدآوینی بندرعباس برگزارشد.

به گزارش تئاترهرمزگان، دکتر مهدی باقری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس در این مراسم گفت: متولیان، دست اندرکاران و گروه‌های هنری شرکت‌کننده در این جشنواره ثابت کردند که ظرفیت‌های هنری می‌تواند در خدمت آسیب‌های اجتماعی باشد و باید نگاه جامعه را با بسترسازی مناسب به مقوله هنر در راستای آسیب‌شناسی و کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی سوق دهیم.

مهدی باقری در آیین اختتامیه نخستین جشنواره ملی موج که به همت دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس انجام شد، هنر را سوپاپ اطمینان و سبب کنترل خشم و آسیب‌های اجتماعی دانست و با تشکر از همه دستگاه های اجرایی استان که برای برپایی این مراسم اهتمام به خرج دادند تا به مرحله اجرا برسد و از کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس که بیش از یک سال برای برگزاری این جشنواره جدیت و تعامل به کار بستند، سپاسگزاری کرد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان نیز با ابراز خرسندی از دست اندرکاران برگزاری جشنواره گفت: همه نظام هستی بر پایه حکمت های خداست و هنر نقش حیاتی در میان این حکمت‌ها دارد.

درویش نژاد با بیان اینکه امیدواریم بتوانیم از زبان هنر در راستای مسایل کلان هنری استان بهره ببریم، افزود: همانگونه که از ابتدای دولت یازدهم تعداد 250 کنسرت برگزار کردیم همین روند را کماکان در راستای رشد و نمو استعداد موسیقیایی خطه نیلگون خلیج فارس ادامه خواهیم داد.

در پایان این مراسم گروه موسیقی بندری بربط به اجراهای تحسین برنامه پرداختند و مراسم اهدای جوایز در حوزه های مختلف انجام گرفت که به شرح زیر است:

 

آرای هیات داوران بخش نمایش صحنه ای، شورایی و خیابانی به شرح زیر اعلام شد.

الف: بخش صحنه ای

طراحی صحنه:

هیات داوران با اهداء لوح و جایزه نقدی از طراح صحنه نمایش 9=1+5 از استان هرمزگان تقدیر به عمل می آورد.

هیات داوران برگزیده این بخش را شامل دیپلم افتخار و تندیس جشنواره به عبدالرضا فتحی برای نمایش حوالی فرودگاه پنج صبح از شهرستان دلیجان اهدا می کند.

بازیگری زن:

هیات داوران با اهدای لوح و جایزه نقدی از گروه بازیگران شبح های شیشه ای از استان البرز تقدیر به عمل می آورد.

هیات داوران برگزیده این بخش را شامل دیپلم افتخار و تندیس جشنواره به شیما پور سهم الدین برای نمایش کندو از استان فارس و حسنا قبادی برای نمایش مرغ هپروت از استان ایلام اهدا می کند.

بازیگری مرد:

هیات داوران در این بخش انتخابی ندارد.

نویسندگی:

هیات داوران برگزیده این بخش را شامل دیپلم افتخار و تندیس جشنواره به مسعود احمدی از استان فارس با نمایش کندو اهدا می کند.

کارگردانی:

هیات داوران با اهداء لوح از خانم پریا دوستی از استان زنجان با نمایش زنی که مردش را گم کرد تقدیر به عمل می آورد.

هیات داوران برگزیده این بخش را شامل دیپلم افتخار و تندیس جشنواره به کارگردان نمایش 9=1+5 از استان هرمزگان ایوب رحیمی اهدا می کند.

اثر برگزیده: نمایش کندو از استان فارس به کارگردانی مسعود احمدی

ب: بخش خیابانی:

طرح و ایده:

هیات داوران برگزیده این بخش را شامل دیپلم افتخار و تندیس جشنواره به زهرا صدری خاتونی برای نمایش تایپینگ از استان گیلان اهدا می کند.

بازیگری زن:

هیات داوران برگزیده این بخش را شامل دیپلم افتخار و تندیس جشنواره به دلارام ترکی برای نمایش چند روایت معتبر در باب ازدواج از استان اصفهان اهدا می کند.

بازیگری مرد:

هیات داوران برگزیده این بخش را شامل دیپلم افتخار و تندیس جشنواره به طور مشترک به فرامرز قلیچ خانی و حسن رحیمی از استان البرز اهدا می کند.

کارگردانی

هیات داوران برگزیده این بخش را شامل دیپلم افتخار و تندیس جشنواره به مسعود براهیمی با نمایش چند روایت معتبر در باب ازدواج از استان اصفهان اهدا می کند.

ج: بخش شورایی:

هیات داوران با اهدای لوح به صورت مشترک از غزل لوری کارگردان نمایش بودن یا نبودن و آقای حجت ا... جعفر پور با نمایش فریاد تقدیر به عمل می آورد.

آثار برگزیده:

هیات داوران برگزیدگان این بخش را شامل دیپلم افتخار و تندیس جشنواره به طور مشترک به باقر رمضان زاده با نمایش به سرعت گیر نزدیک می شوید از استان هرمزگان و گلنسا زارعی با نمایش آپارتمان خالی از استان هرمزگان اهدا می‌کند.




نظرات کاربران