در حال بارگذاری ...
در مراسم روزملی هنرهای نمایشی دربندرعباس

از پیشکسوتان تئاتر هرمزگان تقدیر شد

به مناسبت گرامیداشت روزملی هنرهای نمایشی مراسمی باحضورهنرمندان وپیشکسوتان ومعاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ وارشاداسلامی دربندرعباس برگزارشد.

به گزارش تئاترهرمزگان، درآخرین روزجشنواره تک گویی (منولوگ) عصرروزدوشنبه هفتم فروردین مراسم گرامیداشت روزملی هنرهای نمایشی باحضورهنرمندان وپیشکسوتان ومعاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ وارشاداسلامی دربندرعباس برگزار شد.

درابتدای مراسم بیانیه روزجهانی تئاترتوسط فریده گرمساری هنرمندان پیشکسوت تئاتراستان قرائت گردید ودرادامه حسین کریمی پوررئیس انجمن هنرهای نمایشی استان به هنرمندان خوب تئاتراستان به مناسبت روزملی هنرهای نمایشی که هم زمان درکل جهان درتقویم ایران اسلامی ثبت شده است، تبریک گفت.

او در ادامه گفت: انجمن هنرهای نمایشی در این برهه از زمان با هدف انتقال تجارب بزرگان تئاتر استان، پرورش استعدادهای جوان و فراهم نمودن امکانی برای بروز و ظهور هنرمندان متعهد جوان استان با  کار علمی، هم اندیشی و کارشناسی بسیار به مناسبت روز ملی هنرهای نمایشی، اقدام  به برگزاری این جشنواره نمود و اکنون بسیار خرسندیم که علاوه بر یافتن ساختار اجرایی نوین برای برگزاری جشنواره های تئاتر ، زمینه ای برای بروز استعدادهای جوان فراهم شده است .

کریمی خطاب به جوانان و هنرمندانی که در این جشنواره شرکت کرده بودند گفت: هنرمندان ، هنرمندان جوان ، نخبگان فرهنگی و هنری جوان که صادقانه و بی شائبه در طی این مدت تلاش کردید و حاصل آن اجرای نمایشهایی بود که با عشق به جامعه و فرهنگتان بر صحنه بردید، خدا قوت و دست های تک تک شما را به گرمی میفشاریم . شما ثروت و سرمایه جاودان و منبع تمام ناشدنی این سرزمین هستید

در این مراسم به نمایندگی ازتمام پیشکوتان تئاتراستان ازتعدادی از پیشکسوتان تئاتر تقدیرشد.

 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران