در حال بارگذاری ...

کارگاه تئاتر کاربردی برگزار شد

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان هرمزگان گفت: کارگاه تئاتر کاربردی زیر نظر استاد علی ظفر قهرمانی ن‍ژاد با حضور حداکثری گروه های نمایشی فعال استان، دانشجویان و هنرجویان سراسر هرمزگان برگزار شد.

به گزارش تئاتر هرمزگان، حسین کریمی افزود: تئاتر کاربردی می تواند همبستگی میان گروه های نمایشی و مردم را در جهت اصلاح جامعه، کاهش آسیب های اجتماعی، آموزش مهارت های زندگی و ... بیشتر کند و این مسئله می تواند به جذب بیشتر مخاطب در تئاترهای رسمی و صحنه ای بیانجامد.

کریمی یاد آور شد: هنرمندان تئاتر در هرمزگان همواره از کارگاه های آموزشی استقبال کرده اند و در این کارگاه نیز گروه هایی از شهرستان های پارسیان، بستک، بندرعباس، حاجی آباد، میناب، رودان و جاسک حضور داشتند که نشان از اهمیت بحث آموزش در میان گروه های تئاتر استان هرمزگان دارد.

 

رئیس انجمن هنرهای نمایشی هرمزگان به نتیجه مثبت کارگاه تئاتر کاربردی اشاره کرد و اظهار داشت: در این کارگاه دو روزه  روش های هفتگانه تئاتر شورایی  به صورت عملی با هنرمندان مطرح و بخشی از آن آموزش داده شد که در تلاش هستیم بار دیگر کارگاه تئاتر کاربردی را در استان برگزار کنیم.

 

گفتنی است کارگاه تئاتر کاربردی با همت دانشگاه آزاد بندرعباس و با همکاری انجمن هنرهای نمایشی و حوزه هنری هرمزگان در تماشاخانه آفتاب بندرعباس برگزار شد.




مطالب مرتبط

پیام رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان هرمزگان به مناسبت روز هنرهای نمایشی

کسانی که قلب‌شان برای تئاتر می‌تپد به ارتقای آن کمک کنند
پیام رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان هرمزگان به مناسبت روز هنرهای نمایشی

کسانی که قلب‌شان برای تئاتر می‌تپد به ارتقای آن کمک کنند

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان هرمزگان در پیامی به مناسبت روز جهانی تئاتر و روز ملی هنرهای نمایشی گفت: روز جهانی تئاتر یادآور قرن‌ها حضور بی‌دریغ و دیالوگ و گفت‌وگوی انسان با جامعه است.

|

نظرات کاربران