در حال بارگذاری ...

رونمایی از پوستر جشنواره تئاتر هرمزگان

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان هرمزگان گفت: طی مراسمی از پوستر بیست و هشتمین جشنواره تئاتر استان هرمزگان با حضور سعید موحدی معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، حسن بردال رئیس انجمن عکاسان هرمزگان و گرافیست و جمعی از فعالان حوزه نمایش استان رونمایی شد.

به گزارش تئاتر هرمزگان، حسین کریمی اظهار داشت: در این دوره برای طراحی پوستر جشنواره فراخوانی منتشر شد و از همه طراحان هرمزگان دعوت به عمل آمد تا پوسترهای خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

کریمی اضافه کرد: از میان پوسترهای پیشنهادی طرح یونس دهقانی، طراح جوان استان انتخاب شد که طی مراسمی و با حضور پر شور اهالی نمایش هرمزگان از طرح نهایی این پوستر رونمایی شد.

وی افزود: در حاشیه این مراسم از برگزیدگان نخستین جشنواره مجازی نمایش رادیویی "مونولوگ بودن یا نبودن" که با همت مجید جمشیدی از فعالان عرصه نمایش انجام شده بود تقدیر  بعمل آمد.

رییس انجمن هنرهای نمایشی هرمزگان به ضرورت استفاده درست از جهان مجازی تاکید کرد و یادآور شد: فضای مجازی دنیای نامحدودی است که بسترهای مناسبی جهت آموزش، پژوهش و... را برای هنرمندان فراهم می کند که برای نخستین بار این جشنواره به صورت مجازی در یک گروه مجازی شکل گرفت و در پایان جعفر قاسمی بعنوان نفر اول، نسیبه جمشیدی دوم و رضا آزاد دریایی به عنوان نفر سوم جشنواره و از میان آرای اعضای گروه انتخاب شدند.




نظرات کاربران