در حال بارگذاری ...

«عیدانه» در بندرعباس اجرا شد

به مناسبت عید سعید فطر، ویژه برنامه «عیدانه» توسط انجمن هنرهای نمایشی و با همکاری دانشگاه فرهنگ و هنر خلیج فارس برگزار شد.

به گزارش تئاتر هرمزگان، روابط عمومی انجمن هنرهای نمایشی استان هرمزگان، برنامه «عیدانه» ترکیبی از نمایش و موسیقی هرمزگان بود که به مناسبت عید سعید فطر در تماشاخانه آفتاب بندرعباس برگزار شد.

 

رییس انجمن هنرهای نمایشی هرمزگان ضمن تبریک عید سعید فطر و آرزوی قبولی طاعات و عبادات حضار گفت: چنین برنامه های علاوه بر نزدیکی و همکاری گروه های نمایشی، موجب تقویت روحیه هنرمندان و در نتیجه بالا رفتن کیفیت اجراهای تئاتر می شود.

 

حسین کریمی افزود: خوشبختانه هنرمندان تئاتر هرمزگان در اغلب مناسبت ها آمادگی همکاری با انجمن را دارند و تاکنون در مناسبت های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و ورزشی، علاوه بر مناسبت های هنری پا به پای مردم ایران در مناسبت ها شرکت داشته‌اند. 

 

در این برنامه که با حضور حسین کریمی ریاست انجمن هنرهای نمایشی هرمزگان، مهدی عطایی دریایی پیشکسوت تئاتر و ریاست دانشگاه فرهنگ و هنر خلیج فارس و جمعی از هنرمندان و دوستداران نمایش برگزار می شد از مجید سرنی زاده سرپرست گروه تئاتر کارگاه بندرعباس بخاطر اجرای موفق پروژه «تئاتر را باید به آتش کشید» در مجموعه تئاتر شهر تهران تقدیر به عمل آمد.

 

 




مطالب مرتبط

پیام رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان هرمزگان به مناسبت روز هنرهای نمایشی

کسانی که قلب‌شان برای تئاتر می‌تپد به ارتقای آن کمک کنند
پیام رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان هرمزگان به مناسبت روز هنرهای نمایشی

کسانی که قلب‌شان برای تئاتر می‌تپد به ارتقای آن کمک کنند

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان هرمزگان در پیامی به مناسبت روز جهانی تئاتر و روز ملی هنرهای نمایشی گفت: روز جهانی تئاتر یادآور قرن‌ها حضور بی‌دریغ و دیالوگ و گفت‌وگوی انسان با جامعه است.

|

نظرات کاربران