در حال بارگذاری ...

چهارشنبه ها با تئاتر در بندرعباس اجرا شد

انجمن هنرهای نمایشی استان هرمزگان با همکاری گروه تیگار و تارس در نظر دارد هر چهارشنبه فیلم نمایش های ملی و بین المللی را در تماشاخانه آفتاب به نمایش بگذارد.

به گزارش تئاتر هرمزگان به نقل از روابط عمومی انجمن هنرهای نمایشی این استان، حسین کریمی گفت: این طرح از طرف گروه های نمایشی استان پیشنهاد شد که با پیگیری و هماهنگی های لازم، این طرح هر هفته چهارشنبه راس ساعت 22 در تماشاخانه آفتاب بندرعباس اجرا می شود.

رییس انجمن هنرهای نمایشی استان هرمزگان در خصوص هدف برگزاری این طرح اظهار داشت: با اجرای این طرح زمینه ای فراهم می شود که هنرمندان هرمزگانی بتوانند نمایش های که در سراسر جهان به روی صحنه می رود را ببینند و پس از آن با بحث و بررسی نکات آموزشی این آثار را فرا بگیرند.

وی در خصوص نمایش هفته اول یادآور شد: اولین نمایشی که فیلم آن اکران شد نمایش «هملت» به کارگردانی آرش دادگر کارگردان صاحب سبک کشور است که ساناز نجفی و اسمعیل صالحی بازیگران هرمزگانی نیز در آن ایفای نقش کرده اند.

در این نمایش امین طباطبایی، مهران امام بخش، خسرو شهراز، حسام منظور، شبنم فرشاد جو، بهروز کاظمی، عمار عاشوری، محمد رضا علی اکبری، وحید راد، ساناز نجفی، سعیده آجرلی، اسمعیل صالحی ، مهراب رستمی، امیررجبی، رسول مکوندی بازی میکنند.

 

«چهارشنبه ها با نمایش» هر هفته ساعت 22 در تماشاخانه آفتاب بندرعباس با اکران یک فیلم از نمایش برگزار میشود.

 




نظرات کاربران