در حال بارگذاری ...

نمایشگاه «باروت در دل نمایش» مجید جمشیدی در تهران

نمایشگاهی از عکس‌های تئاتر مجید جمشیدی عکاس هرمزگانی، از ۳۰ اردیبهشت ماه در لابی سالن قشقایی مجموعه تئاترشهر تهران برگزار شد.

به گزارش تئاترهرمزگان به نقل از روابط عمومی انجمن هنرهای نمایشی استان هرمزگان، این نمایشگاه که «باروت در دل نمایش» نام دارد، 21 عکس با اندازه‌ی 90×60 سانتیمتر که حاصل پنج سال عکاسی مجید جمشیدی از تئاتر است، به نمایش گذاشته شد.

مجید جمشیدی در خصوص نمایشگاه "باروت در دل نمایش گفت: تئاتر هرمزگان در سال های اخیر جنبه های فرمالیستی پررنگی داشته و این امر سبب شده در شیوه‌ی اجرا و کارگردانی، تصویرسازی و طراحی حرکات صحنه‌ای از اهمیت برخوردار باشد.  

مجید جمشیدی به عنوان کارگردان، بازیگر و عکاس تئاتر عضو گروه تئاتر کارگاه بندرعباس در طول این سالها و به واسطه ویژگی فرمالیستی و غنای تصویری تئاترهای تولید شده در هرمزگان مجموعه عکسهای متعددی را ثبت کرده و پیش ازاین نیز در سال 1390 اولین نمایشگاه تخصصی عکس تئاتر مربوط به نمایش «خانواده وینگفیلد» را برگزار کرده است.

نمایشگاه «باروت در دل نمایش»، بخشی از پروژه‌ی «تئاتر را باید به آتش کشید» است که گروه تئاتر کارگاه بندرعباس از 26 اردیبهشت تا 11 خرداد در تالار قشقایی مجموعه‌ی تئاترشهر تهران اجرا کرد.




نظرات کاربران