در حال بارگذاری ...

دیدار اعضای انجمن نمایش با معاون سیاسی استاندار

در آستانه مراسم اردیبهشت تئاتر هرمزگان، رئیس و اعضای انجمن هنرهای نمایشی هرمزگان با معاون سیاسی و امنیتی استاندار دیدار کردند.

به گزارش تئاترهرمزگان به نقل از روابط عمومی انجمن هنرهای نمایشی استان، بهروز اکرمی ضمن تقدیر از پیگیری مسائل هنرمندان تئاتر توسط ریاست انجمن نمایش گفت: نحوه برخورد و تأمل شما با دستگاه‌های مختلف نگاه صاحب‌خانه به مستأجر باشد زیرا همه این ادارات و سازمان‌ها برای استفاده مردم ساخته‌شده‌اند.

اکرمی اضافه کرد: مدیران شاید با آن نگاه حساس و مسئولانه مسائل را دنبال نکنند، اما هنرمندان همیشه و در هر شرایطی موظف‌اند وظیفه ذاتی و رسالت خود را انجام دهند.

در ادامه حسین کریمی ضمن ارائه عملکرد انجمن در سال گذشته، به جشن اردیبهشت تئاتر اشاره کرد و گفت: هرساله مراسمی با عنوان روز جهانی تئاتر در سراسر دنیا برگزار می‌شود که در کشور ما به دلیل تقارن این روز با تعطیلات نوروز، این مراسم در اردیبهشت‌ماه بر پا می‌شود.

رئیس انجمن هنرهای نمایشی به کمبود زیرساخت‌های متناسب با گروه‌های نمایشی در استان اشاره کرد و یادآور شد: درحالی‌که هرساله گروه‌های نمایشی افتخارات ملی و بین‌المللی برای هرمزگان کسب می‌کنند، فقدان زیرساخت‌ها، سالن‌های تمرین و اجرای نمایش به‌شدت احساس می‌شود و سالن‌های موجود جوابگوی خواسته‌های هنرمندان تئاتر استان نیست.

کریمی اضافه کرد: توسعه استان بدون توجه به مسائل فرهنگی و هنری امکان‌پذیر نیست و اگر قرار است پیشرفتی حاصل شود توجه به مسائل فرهنگی و هنری باید در اولویت قرار بگیرد زیرا راه هنر، مؤثرترین روش جهت انتقال مسائل مختلف اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و ... به مردم است.

گفتنی است در پایان بهروز اکرمی خواستار جلسه‌ای مشترک با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، امور کتابخانه، شهرداری و انجمن نمایش شد تا برخی از موانع پیش روی هنرمندان تئاتر برداشته شود.

 




مطالب مرتبط

پیام رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان هرمزگان به مناسبت روز هنرهای نمایشی

کسانی که قلب‌شان برای تئاتر می‌تپد به ارتقای آن کمک کنند
پیام رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان هرمزگان به مناسبت روز هنرهای نمایشی

کسانی که قلب‌شان برای تئاتر می‌تپد به ارتقای آن کمک کنند

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان هرمزگان در پیامی به مناسبت روز جهانی تئاتر و روز ملی هنرهای نمایشی گفت: روز جهانی تئاتر یادآور قرن‌ها حضور بی‌دریغ و دیالوگ و گفت‌وگوی انسان با جامعه است.

|

نظرات کاربران