در حال بارگذاری ...

همکاری انجمن نمایش با سازمان میراث فرهنگی

رئیس انجمن هنرهای نمایشی هرمزگان در حاشیه دیدار اعضای این انجمن با ریاست سازمان میراث فرهنگی استان گفت: سازمان میراث فرهنگی با حمایت و همکاری از گروه‌های نمایشی، ضمن پیشگامی در مسیر اشاعه فرهنگ و هنر هرمزگان، به بخشی از اهداف سازمانی خود نیز دست می‌یابد.

به گزارش تئاتر هرمزگان به نقل از روابط عمومی انجمن هنرهای نمایشی استان هرمزگان، حسین کریمی هدف از در دیدار با ریاست سازمان میراث فرهنگی و معاونان حوزه‌های مختلف آن سازمان را آشنایی بیشتر این دستگاه فرهنگی با ظرفیت‌های انجمن و گروه‌های نمایشی فعال در استان هرمزگان خواند و افزود: دستگاه‌های مختلفی در حوزه فرهنگ و هنر فعالیت می‌کنند که می‌توان با تعامل سازنده، افق‌های تازه‌ای را پیش روی تئاتر هرمزگان ترسیم کرد.

وی ضمن قدردانی از مساعدت سازمان میراث فرهنگی در خصوص واگذاری چند برکه باران به انجمن نمایش یادآور شد: اماکن فرهنگی چون برکه‌های باران در دهه‌های گذشته جز اماکن اصلی اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری بوده‌اند. وی افزود: این برکه‌ها به دلیل معماری سنتی که دارد بسیار موردتوجه هنردوستان بود اما مدت‌هاست این اماکن بلااستفاده مانده بودند.

کریمی در پایان تسریح کرد: توسعه هیچ جامعه‌ای بدون توجه به هنر و فرهنگ آن جامعه ممکن نیست و امیدواریم این همکاری الگویی برای دیگر دستگاه‌های استان باشد.




مطالب مرتبط

پیام رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان هرمزگان به مناسبت روز هنرهای نمایشی

کسانی که قلب‌شان برای تئاتر می‌تپد به ارتقای آن کمک کنند
پیام رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان هرمزگان به مناسبت روز هنرهای نمایشی

کسانی که قلب‌شان برای تئاتر می‌تپد به ارتقای آن کمک کنند

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان هرمزگان در پیامی به مناسبت روز جهانی تئاتر و روز ملی هنرهای نمایشی گفت: روز جهانی تئاتر یادآور قرن‌ها حضور بی‌دریغ و دیالوگ و گفت‌وگوی انسان با جامعه است.

|

نظرات کاربران