در حال بارگذاری ...

دیدار اعضای انجمن نمایش با ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان

رئیس انجمن هنرهای نمایشی از دیدار با ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان خبر داد.

به گزارش تئاتر هرمزگان به نقل از روابط عمومی انجمن هنرهای نمایشی استان هرمزگان، حسین کریمی در این خصوص گفت: این دیدار به‌منظور همکاری‌های بیشتر بین انجمن نمایش و بنیاد شهید و امور ایثارگران صورت گرفت که نتایج بسیار مثبت و خوبی به همراه داشت.

کریمی اضافه کرد: گروه های نمایشی استان درزمینهٔ مقاومت، شهیدان و ایثارگران هرساله آثار نمایشی تولید و در جشنواره‌های مقاومت و دفاع مقدس شرکت می‌کنند که نشان از اعتقاد قلبی هنرمندان به راه شهیدان و ایثارگران دارد.

رئیس انجمن نمایش هرمزگان ادامه داد: در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت می‌توانیم از توانمندی هنرمندان نمایش بهره بیشتری ببریم و نباید فرهنگ ایثار و شهادت را از مصادیق روز جدا کنیم زیرا طبق گفته‌های رهبر انقلاب علیه ما جنگ نرم بسیار حساب‌شده‌‌ای در جریان است.

 

در ادامه محمدرضا پاکدامن سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان ضمن قدردانی از اعضای انجمن نمایش گفت: بنیاد شهید هرمزگان از هیچ‌گونه کمکی به گروه‌های نمایشی استان دریغ نمی‌کند و هرگونه حمایتی که باعث ترویج فرهنگ شهادت و ایثار شود آثار معنوی بسیار زیادی دارد.

پاک‌دامن اظهار داشت: آثار نمایشی درزمینهٔ فرهنگ ایثار و شهادت، موردحمایت جدی بنیاد قرار می‌گیرند و امیدوارم شاهد آثار باکیفیت گروه‌های نمایشی استان در جشنواره‌های ملی و بین‌المللی باشیم.

گفتنی است در این جلسه علاوه بر حسین کریمی هیئت‌امنا انجمن مجید سرنی زاده، محمد سایبانی، رضا جوشعار و زهرا جان‌نثار حضور داشتند.

 

 




نظرات کاربران